وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د‌میوند اتلان 3-0، د‌اباسین څپې را از پیش رو برداشت

۱۰ سنبله, ۱۳۹۵

در یک مسابقه چالش برانگیز، « د‌اباسین څپې» در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف « د‌میوند اتلان» رفت. کسب حتی یک امتیاز برای د‌اباسین څپې در اولین رویارویی‌ بسیار حیاتی بود. هر‌چند، آنها در پایان با دستان خالی از میدان برگشتند. این بازی، اولین مسابقه لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ در هفته دوم بود.

هواداران د‌اباسین څپې با تغییرات زیادی که در ترکیب این تیم ایجاد شده بود، انتظار برد را از تیم خودشان داشتند. این تیم روی بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته بود، حساب ویژه‌ای باز کرده بود. آنها با پیروزی در این مسابقه می‌توانستند به جای‌گاه بهتری در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ دست پیدا کنند.

د‌میوند اتلان این مسابقه را با هدف عقب نماندن از جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، شروع کرد. آنها با هماهنگی و رد و بدل کردن پاس‌های بی‌عیب و نقص توانستند به گل اول مسابقه دست پیدا کنند. یار محمد ذاکر خیل توانست در دقیقه ۹، تیم خود را پیش بیندازد. در یک فاصله زمانی کوتاه بعد از گل اول، کاپیتان میوند، فیض فیضی، توانست در دقیقه ۱۲ دروازه د‌اباسین څپې را برای بار دوم باز کند. اما این پایان داستان برای میوند و کاپیتانش نبود. فیضی توانست با یک ضربه عالی، برای سومین بار توپ را وارد دروازه د‌اباسین څپې کند؛ او با این گل خیال تیم‌اش را  از پیروزی راحت کرد.

بر اساس آمار مسابقه، ۶۰ درصد توپ و میدان در اختیار د‌میوند اتلان بود در حالی‌که سهم  د‌اباسین څپې ۴۰ درصد بود. این مسابقه در پایان با نتیجه ۳-۰ به نفع د‌میوند اتلان به پایان رسید.

از آنجای‌که د‌اباسین څپې نتواست گلی را به ثمر برساند، این تیم باید تمام تلاش خود را برای حذف نشدن از لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ انجام دهد.

این مسابقه را می‌توانید از صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن،(www.youtube.com/afghanpremierleague)، تماشا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، به این وب سایت (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید