وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د اباسین څپې بازیکنان برجسته ای را برای سال 1394 به جمع خود ملحق می کند

۴ اسد, ۱۳۹۴

بعد از اتمام یک دور هیجان انگیز از تورنمنت های منطقه ای که در ۸ منطقه افغانستان برای انتخاب ۲۶ بازیکن برتر ۸ تیم حاضر در لیگ برتر افغانستان روشن برگزار شد، حالا نوبت مسابقات بین – تیمی است که ۲۱ بازیکن نهایی هر تیم انتخاب شود. این تست نهایی برای ۲۶ بازیکنی است که قبلا برای تیم های لیگ برتر افغانستان روشن انتخاب شده اند. در این تست، بازیکنان می توانند برای حضور در فهرست نهایی استعدادهای خود را نشان بدهند.

در سال گذشته،  د اباسین څپې  نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و در هیچ مسابقه ای هم برنده نشد. متاسفانه، این تیم در طول ۳ فصل گذشته لیگ برتر افغانستان روشن نتوانسته است عملکرد خوبی از خود نشان بدهد. در تلاشی برای بازسازی و ساخت مجدد این تیم تغییراتی انجام شد که از این جمله می توان به اضافه شدن ۱۸ چهره جدید به این تیم اشاره کرد. همچنین ، تعداد از بازیکنان برتر سایر مناطق برای حضور به این تیم از خودعلاقمندی نشان دادند و به این تیم ملحق شدند. از د اباسین انتظار زیادی می رود که  با انجام بازیهای استثنایی در این سال، خود را از سایه عملکرد ضعیف شان در سالهای گذشته دور کنند.

برای بازیکنانی که شانس حضور در ۸ تیم را پیدا کردند این اتفاق، نقطه عطفی در زندگیشان است. لیگ برتر افغانستان روشن، آنها را در کانون توجه قرار می‏دهد و فرصتهای زیادی را برای نشان دادن و ظهور استعدادهای فوتبالی شان فراهم می کند؛ فرصتهایی که آنها را در بهتر شدن فوتبال حرفه ای و زندگی شخصی‏شان کمک می کند.

در  راستای جذب بهترین استعدادهای ملی، سرمربی تیم ملی افغانستان و دستیارانش  تعهد خودشان را برای ارتقاء کیفیت بازیکنانی که در لیگ برتر افغانستان روشن بازی می‏کنند، اعلان کرده‏اند؛ آنها از بهترین بازیکنان  لیگ برتر افغانستان روشن برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل خواهند آورد. تورنمنت لیگ برتر افغانستان روشن، بزرگترین رویداد فوتبالی افغانستان، در ۵ سنبله ۱۳۹۴ برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید