وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د اباسین څپې به مصاف طوفان هریرود می‌رود

۷ میزان, ۱۳۹۶

آخرین رقابت مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان امروز، ۷ میزان ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی می‌شود. قرار است تیم طوفان هریرود به مصاف د اباسین څپې برود. هر دو تیم در گروه "الف" قرار دارند. 

د اباسین څپې قبلاً در دیدار نخست در برابر تیم شاهین آسمایی، بازی را با نتیجۀ ۱ – ۰ به حریف خود واگذار کرد در حالی که در رقابت دوم به مصاف تیم د میوند اتلان رفت و این بار نیز از شکست قطعی خود جلوگیری کرده نتوانست. در دیدار دوم، تیم د اباسین څپې با نتیجۀ ۶ – ۳ در برابر د میوند اتلان به زانو درآمد. با دو باخت، این تیم نتوانست امتیازی کسب کند و به صورت پی‌هم برای ششمین بار به زودی از مرحلۀ گروهی حذف شد. 

در جهت دیگر، طوفان هریرود در نخستین دیدار خود به مصاف تیم د میوند اتلان رفت و بازی را با انگیزۀ بسیار عالی آغاز نمود، طوری که تنها در چهار دقیقۀ نخست نیمۀ اول قفل دروازۀ حریف خود را شکست اما به تعقیب آن ضعیف جلوه کرد و ناگزیر با نتیجۀ ۴ – ۲ میدان را ترک کرد. گرچند در بازی دوم در مقابل تیم سیمرغ البرز، طوفان هریرود نسبتاً خوب درخشید اما با آن هم نتوانست تغیری در نتیجۀ ۱ – ۱ ایجاد کند و در نهایت یک امتیاز به نام خود کسب نمود. با یک باخت و یک تساوی، طوفان نیز در مرحلۀ گروهی متوقف و چانس حضور در مرحلۀ نیمه‌نهایی را از دست داد. تیم طوفان هریرود سال پار نیز در مرحلۀ گروهی حذف شد. 

در بازی امرزو، پیروزی هیچ یک از دو تیم طوفان هریرود و د اباسین څپې نمیتواند تغیری در وضعیت آنها ایجاد کند. 

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید