وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د اباسین څپې به نیمه نهایی صعود کرد

۲۶ میزان, ۱۳۹۷

امروز، ۲۵ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر، فدراسیون فوتبال افغانستان میزبان یک رقابت‌های هیجان انگیز دیگر بود که طی آن اباسین څپې، نمایندۀ زون جنوب شرق، در برابر نمایندۀ زون شمال شرق، موج‌های بازی کرد. 

این یازدهمین رقابت مرحلۀ گروهی و آخرین رقابت در گروه "الف" بود که از قرار پیامد آن تیم د اباسین څپې راهی مرحلۀ نیمه نهایی شد و موج‎های آمو حذف گردید. 

موج‌های آمو به زودی ارتباط بازیکنان تیم د اباسین څپې را پس از آغاز رقابت قطع کرد و دروازۀ حریف خود را به صورت پی‌هم با تهدید مواجه ساخت؛ گرچند که هر دو تیم بسیار بی نظم به نظر می‌رسیدند اما تیم موج‌های آمو زودتر موفق شد به جانب دروازۀ حریف خود یک حمله ترتیب کند که بر اثر آن لعل پاچا تره‌خیل در دقیقۀ ۴ نخستین گول بازی را به ثمر رساند. 

د اباسین څپې که قطعاً به تغیر این نتیجۀ آنی متعهد بود، به جانب دروزۀ موج‌های آمو چندین مرتبه بیشتر هجوم برد، در حالی که موج‌های آمو نیز از این نتیجه قانع نبود و در پی یکی از هر دو حملۀ حریف خود حتماً یک ضد حمله ترتیب می‌داد اما ۴۵ دقیقۀ نخست با نتیجۀ ۱ – ۰ به پایان رسید. 

در نیمۀ دوم همچنان، به اثتثنای یک تعداد حملات بی‌نتیجه که هر دو تیم به جانب دروازه‌های همدیگر ترتیب دادند، هیچ یک نتوانست الی دقایق پایانی نیمۀ دوم راه‌کار تهاجمی مخصوص و مؤثر خود را مشخص کند، در حالی که، د اباسین څپې بلاخره در دقیقۀ ۸۴ از تلاش‌های خود ثمر گرفت و خلیل احمد احمدي گول حیاتی برای تیم خود را به ثمر رساند. اما اگر اباسین څپې به این گول تساوی دست نمی‌یافت، برای سال سوم از رسیدن به مرحلۀ نیمه‌نهایی محروم می‌شد. 

رقابت با نتیجۀ تساویی ۱ – ۱ به پایان رسید. د اباسین څپې با کسب یک امتیاز ارزشمند به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافت، در حالی که موج‌های آمو در همینجا با فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی وداع کرد. 

اباسین څپې ۶۰ در صد توپ و میدان را در اختیار داشت. بریالی محمد زاده، جبار عرب‌زاده، رحیم رحمانی، ظریف فراهی از موج‌های آمو، و حاجی راشد فروتن، جمیل نجرابی، خلیل احمد احمدی از د اباسین څپې کارت‌های زرد دریافت کردند. محبوب الله کاکر جایزۀ بهترین بازیکن را کسب کرد. 

لحظات برتر این رقابت را در صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)   تماشا کنید. عکس‌های بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) لیگ تماشا کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

 

به اشتراک بگذارید