وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د سپین غر بازان با اطمینان کامل به مرحله نیمه نهایی راه یافتند!

۲۵ سنبله, ۱۳۹۴

د سپین غر بازان بعد از برد ۲-۰ در بازی امروز شان در برابر عقابان هندوکش توانستند به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا نمایند.

در بازی امروزی عقابان هندوکش شانس های زیاد گول زنی را از دست داده و در جریان تمام بازی نتوانستند در برابر د سپین غر بازان تاب مقاومت بیاورند. عقابان با یورش های پی در پی در دقایق اول نیمه اول خط دفاع بازان را تحت فشار شدیدی قرار داده بودند، آما هماهنگی بازیکنان خط حمله و مرکز عقابان به اندازه نبود که بتواند حملات آنها را منتج به اولین گول آنها سازد.

خط دفاع بازان به صورت منسجم گول خود را حفظ نموده و در پهلوی آن به حملات تهاجمی خویش نیز ادامه دادند. فقیر حسین همتی بازیکن خط حمله بازان در دقیقه بیست و هشت بازی در نتیجه یک ضد حمله قوی با استفاده از ضربه قدرتمند خود توانست اولین گول بازان را به ثمر برساند.
دقایق پس از اولین گول بازان آنها از یک فرصت دوم گول زنی به صورت بهینه استفاده کرده نتوانستند. در دقیقه ۳۱ بازی شفق ایوبی یک پاس زیبای حمید حبیبی را نتوانست به دروازه عقابان داخل نماید.

نیمه اول در حالی به پایان رسید که زمری سالنگی به صورت پی در پی کوشش نمود تا دروازه ذهیب اصل را باز نماید. اما ذهیب اصیل نگذاشت دروازه اش به این آسانی باز شود.

در نیمه دوم زمانی هم رسید که انور اکبری به گول زنی بسیار زیاد نزدیک شده بود اما ضربه قوی او از هدف منحرف شده و از سر دروازه بازان گذشت. به این ترتیب تمام ورزشگاه برای چند ثانیه ساکت شده بود.

در دقیقه ۹۰ بازی احمد رشاد حسن زاده با گول دوم بازان تفاوت گول ها را دیگر هم افزایش داده و به این ترتیب توانست برای بازان روز بسیار خوب را به پایان برساند.

در اواخر نیمه دوم بصیر عابر بازیکن نیم کت عقابان از سوی داور دیدار کارت سرخ دریافت نموده و به این ترتیب عقابان نا امید به سوی اطاق تبدیل شان برگشتند.

بازی روز جمعه اباسین و موج های آمو سرنوشت عقابان را در چهارمین فصل لیگ برتر افغانستان روشن، روشن خواهد ساخت.

تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید