وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د سپین غر بازان با نتیجه پر گول د اباسین څپې را شکست داد

۳۱ اسد, ۱۳۹۸

در آخرین روز هفته اولِ رقابت های مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم د سپین غر بازان، قهرمان فصل چهارم لیگ برتر افغانستان و تیم د اباسین څپې  به رقابت پرداختند. 

نیمه اول بازی با حملات تیم د اباسین څپې آغاز شد که در نتیجه در دقیقه ۹ بازی با گول زیبای سید جلال حسینی بازی ۱-۰ به نفع اباسین څپې رقم خورد. از سوی دیگر تیم د سپین غر بازان با بازی دفاعی و حجومی نیمه اول را به پایان رساندند.

نیمه دوم بازی با عملکرد عالی بازیکنان د سپین غر بازان آغاز شد و تیم د اباسین څپې  با روی خطای بازیکنان اش یک کارت زرد را به ثبت رساندند. بلافاصله، این فرشید وجودی بود که با گول زیبایش در دقیقه ۷۰ بازی را به تساوی ۱-۱ کشاند. تیم د سپین غر بازان با به ثمر رساندن گول مساوی انگیزه گرفت وبرای بار دوم روی عملکرد خوب عتیق الله سلطانی در دقیقه ۸۴ بازی به گول رسیدند، سپس با گول های زیبای نعمان ولیزاده و راشد عزیزی در دقایق ۹۰ و ۹۳ بازی را با نتیجه ۴-۱ به نفع د سپین غر بازان به پایان رساندند.

در نهایت عتیق الله سلطانی با درخشش عالی اش به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)   را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید