وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د سپین غر بازان با نتیجه ۴-۲ د میوند اتلان را در ضربات پینالتی شکست داد

۶ میزان, ۱۳۹۴

بازی امروز بین تیم های د سپین غر بازان و د میوند اتلان که برای بار دوم در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان مقابل هم قرار گرفتند، با سرعت زیادی آغاز گردید. در دقایق اول نیمه اول هر دو جناح بالای دروازه حریف خود حملات مکرری را انجام دادند. خط دفاع بازان با بازی فوق العاده منان فراهی مثل همیشه کارکرد عالی داشت. در دقیقه ۲۵ بازی بازان شانس عالی گول زنی را داشتند اما سید باقر میرسالمی که خود را در محوطه جریمه بازان دریافته بود نتوانست بنا بر دلایل نامعلوم کدام گولی را به ثمر برساند. با فرارسیدن دقایق آخر نیمه اول اتلان چندین شانس خوب گول زنی را به دست آوردند اما در عین حال فهیم افکار بازیکن د سپین غر بازان نیز به صورت مکرر برای اتلان خطرناک ثابت شده میتوانست. با گذشته ده دقیقه از نیمه دوم فقیر حسین توانست اولین گول دیدار را از خارج محوطه به ثمر برساند. گول او چهار دقیقه بعد توسط گول دوم فهیم افکار بدرقه شد. این گول بازان را با نتیجه ۲-۰ پیشتاز میدان ساخت.

برای بیست دقیقه دیگر اتلان هنوز نمیتوانستند در مقابل دفاع قوی بازان کاری انجام دهند تا اینکه در دقیقه ۸۵ بازی اسدالله رضایی توانست گولی را به ثمر رسانده و به این ترتیب نتیجه بازی به صورت ۲-۱ درآمد.
با نتیجه مجموعی ۲-۲ از بازی های رفت و برگشت، دیدار امروزی به وقت اضافی رفت. خط حمله اتلان تمامی تلاش های خود را به خرچ دادند تا گول زنی نمایند اما در مقابل با دفاع باورنکردنی بازان روبرو گردیدند.
در جریان ۱۵ دقیقه وقت اضافی باز هم هیچ کدام از این دو تیم نتوانستند گول های بیشتری به ثمر برسانند و به این ترتیب بازی به مرحله ضربات پینالتی رفت.
در جریان مرحله ضربات پینالتی فقیر حسین، روهید سمندری، حمید حبیبی و غلام حضرت نیازی توانستند که به نفع تیم خود چهار امتیاز مجموعی کسب نمایند در حالیکه تیم د میوند اتلان با دو گول سید باقر و وحید ندیم تنها توانستند دو امتیاز کسب نموده و به این صورت بازان برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر افغانستان به مسابقه نهایی راه یافتند.
این مسابقه یکی از جذابترین بازی های تاریخ لیگ برتر افغانستان روشن خواهد بود.
تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه بعد از ظهر آغاز میشوند.
این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید
Youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید