وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د سپین غر بازان میخواهد امسال را هم مانند سال گذشته موفق سپری کند

۱۵ سرطان, ۱۳۹۴

بعد از تورنمنت‏ های منطقه‏ ایی هیجان انگیز که در ۸ منطقه افغانستان برگزار شد، ۲۶ بازیکن برای هر تیم حاضر در لیگ برتر افغانستان روشن انتخاب شد. بعد از آن نوبت به مسابقات بین- تیمی رسید تا ۲۱ بازیکن نهایی برای هر تیم انتخاب شود. این مسابقات، آخرین تست برای ۲۶ بازیکنی است که قبلا برای ۸ تیم لیگ برتر افغانستان روشن در جریان تورنمنت‏های منطقه‏ای انتخاب شده بودند.
د‏سپین‏ غر‏بازان، نماینده منطقه شرق کشور در لیگ برتر افغانستان روشن است. سال ۱۳۹۳، سال خوبی برای این تیم بود و آنها توانستند با شکست د‏میوند اتلان در بازی رده بندی، جایگاه سوم را از آن خود کنند. سال گذشته، اولین سالی بود که آنها به مرحله نیمه نهایی تورنمنت صعود کردند در حالیکه در ۱۳۹۲ آنها نتایج خوبی را بدست نیاورده بودند.
برای بازیکنانی که شانس حضور در ۸ تیم را پیدا کردند، این اتفاق به مثل یک نقطه عطف در زندگیشان است. لیگ برتر افغانستان روشن آنها را در مرکز توجه قرار می‏دهد، اتفاقی که توجه همگان را به آنها جلب می‏کند و فرصتهای زیادی را برای نشان دادن استعدادهای فوتبالی آنها در زمینه بهتر شدن در زندگی حرفه‏ای و شخصی‏شان فراهم می‏آورد.
در این سال، سرمربی تیم ملی افغانستان و دستیارش تعهد خودشان را برای ارتقاء کیفیت بازیکنانی که در لیگ برتر افغانستان روشن بازی می‏کنند، اعلان کرده‏اند؛ آنها از بازیکنان خوش آتیه در لیگ برتر برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل خواهند آورد.

به اشتراک بگذارید