وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د میوند اتلان، مطمئن از کسب عنوان قهرمانی این فصل

۷ اسد, ۱۳۹۴

کمتر از یک ماه به آغاز رویداد اصلی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ مانده است و هواداران بی صبرانه منتظر رقابت تیم ها در زمین مسابقه هستند. چندین تیم از جمله د میوند اتلان و سپین‏غر بازان به کابل آمده اند تا قبل از شروع تورنمنت و ورود سایر تیم ها، جلسات تمرینی بیشتری داشته باشند.

اولین تیمی که وارد کابل شده است، تیم د میوند اتلان است، در این تیم بازیکنانی از کندهار، نیمروز، هلمند، زابل، و ارزگان حضور دارند. کاپیتان این تیم، سید باقر است کسی که بخاطر عملکرد خوب خود در تورنمنت لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳ به تیم ملی دعوت شد.

از آغاز لیگ برتر افغانستان روشن در سال ۱۳۹۲، عملکرد این تیم در هر فصل بهتر شده است. فصل گذشته آنها توانستند تا مرحله نیمه نهایی رقابتها پیش بروند اما در یک رقابت هیجان انگیز در مصاف پنالتی ها مغلوب عقابان هندوکش شدند. با عملکرد غافلگیر کننده آنها در فصل گذشته، این تیم مورد متوجه تیم های رقیب قرار گرفته است.

دیروز بخاطر کسب معلومات از بازیکنان جدید این تیم و آگاهی از شرایط آنها در چند روز اول حضورشان در کابل، از این تیم دیدن به عمل آوردم. وقتی از آنها درباره تیم شان در این فصل سوال کردم، متوجه تبسم مغرورانه ای روی صورتهایشان شدم، به همان سان که آنها خوشبین بودند، متواضع هم بنظر می رسیدند. مرتضی جعفری گفت: " می دانم که تیم های چون سیمرغ البرز، قهرمان تورنمنت نوروزی ، بازیکنان تازه ای را به خدمت گرفتند، اما مطمئن هستم که قهرمانی امسال از آن ماست."

باید نظاره گر عملکرد د میوند اتلان در این فصل باشیم، آیا آنها می توانند از عهده این امر مهم برآیند و برای اولین بار قهرمان این رقابتها شوند؟

به اشتراک بگذارید