وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د میوند اتلان به مرحلۀ نهایی راه یافت

۲۷ میزان, ۱۳۹۶

بازیکنان بویر اگمابردیو به صورت پی‌هم برای دومین بار به مرحلۀ نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان راه یافتند. تیم د میوند اتلان سال گذشته عنوان نائب قهرمانی را کسب نمود. گرچند اکنون در فصل ششم لیگ برتر افغانستان، در بازی برگشت مرحلۀ نیمه‌نهایی، این تیم در برابر د سپین‌غر بازان با نتیجۀ ۰ – ۰ مهار گردید، اما به رویت پیروزی قابل ملاحظۀ ۲ – ۰ در بازی رفت به مرحلۀ نهایی فصل ششم راه یافت. این رقابت سوم مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان بود که در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی شد. 

در بازی امروز، هیچ یک از دو تیم نتوانست الی پایان ۴۵ دقیقۀ نیمۀ نخست به نفع خود گولی به ثمر برساند. با وجود این که تیم د میوند اتلان نسبت به رقیب خود در میدان پیشتاز بود، اما از حملات خود سودی کسب نکرد. امرالدین شریفی و فیض محمد فیض فرصت‌های متعددی در اختیار داشتند اما نتوانستند توپ را به هدف برسانند. هر دو تیم الی پایان نیمۀ نخست برای تغیر نتیجۀ بازی تلاش به خرج دادند اما کار به جایی نرسید. 

تیم د سپین‌غر بازان بیشتر برای استفاده از ضد حملات تلاش می‎ورزید اما این راه‌کار برای آنها سودی در قبال نداشت و خط دفاعی د میوند اتلان همواره غیر قابل رخنه باقی ماند. 

با آغاز نیمۀ دوم، د میوند اتلان باز هم در برابر رقیب خود پیشتاز ظاهر شد. این تیم همواره حملات متعددی به جانب دروازۀ حریف خود ترتیب نمود اما با آن هم هیچ نتیجه‌ای دریافت نکرد. 

بازان در بازی امروز حملات تیم رقیب خود را به صورت قابل ملاحظه‌ای مهار نمود و خط دفاعی خود را همواره مستحکم حفظ نمود. دروازه بان این تیم، ذهیب اصیل بسیار با مهار نمودن ضربات متعدد در موقعیت خود بسیار خوب درخشید. 

با تساوی ۰ – ۰ در بازی امروز و همچنان پیروزی ۲ – ۰ در بازی قبلی، د میوند اتلان به مرحلۀ نهایی راه یافت اما اینک تیم د سپین‌غر بازان برای رسیدن به مقام سوم به رقابت می‌پردازد. سید ابراهیم از تیم د میوند اتلان جایزۀ بهترین بازیکن را کسب نمود و تیم او ۵۵ در صد بازی را در اختیار داشت. 

برای معلومات بیشتر در مورد رویدادهای فصل ششم لیگ برتر افغانستان به ویب‌سایت لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. کلیپ‌های مکمل و لحظات برتر این رقابت‌های در صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) قابل دسترسی است. همچنان، برای تماشای تصاویر تازۀ تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. 

 

به اشتراک بگذارید