وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د میوند اتلان به پیروزی 6 -3 دست یافت

۲۴ سنبله, ۱۳۹۶

در یک رقابت نفس‌گیر، تیم د اباسین څپې در استیدیوم فدراسیون فوتبال به مصاف تیم د میوند اتلان رفت. این ششمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان بود. د اباسین څپې برای رسیدن به موفقیت از ابتدای بازی راه‌کار "تهاجمی" را در پیش گرفته بود، اما نتوانست از شکست قاطع ۶ – ۳ در برابر تیم د میوند اتلان جلوگیری به عمل بیاورد.

د اباسین څپې تنها در سال ۱۳۹۲ یک پیروزی در برابر تیم د میوند اتلان را در مرحلۀ گروهی به نام خود ثبت کرده. با در نظرداشت تمامی تغیراتی که در ترکیب این تیم روی‌کار آورده شده، د اباسین څپې برای موفقیت در برابر رقبا و راه یاقتن به مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم خوشبین بود اما شکست امروزی امید آنها را کم‌تر ساخت.

بازیکنان بویر اگمابردیو در نیمۀ نخست تا حدی بالای رقیب خود فشار وارد کردند تا به این ترتیب رقیب خود را متأثر بسازند و این کوشش آنها به زودی نتیجه نیز داد؛ طوری که، امرالدین شریفی، مهاجم ورزیدۀ د میوند اتلان، نخستین گول بازی را در دقیقۀ ۱۱ به ثمر رساند.

در جهت دیگر، تیم د اباسین څپې به زودی یک فرصت ضربۀ پنالتی به دست آورد و با به ثمر رساندن نخستین گول خود نتیجۀ بازی را یکسان نمود.

اما سلسلۀ گول‌زنی‌های د میوند اتلان متوقف نشد. فیض محمد فیضی، مهاجم اتلان، با به ثمر رساندن دومین گول بازی، نتیجه را دوباره به سود تیم خود عوض نمود. همچنان، امرالدین شریفی با به ثمر رساندن دو گول با استفاده از ضربات پنالتی در دقایق ۳۹ و ۴۴ بازی، نیمۀ نخست را پایان بخشید.

انتظار می‌رفت که د اباسین څپې  نیمۀ دوم بازی را با راهکار بهتر برای جبران این گول‌ها آغاز کند، اما خط دفاعی آنها در نیمۀ دوم نیز همواره ضعیف بود. طوری که امرالدین شریفی در دقیقۀ ۴۹، و به تعقیب او فیض فیضی، در دقیقۀ ۶۲ دو بار دیگر توپ را وارد دروازۀ حریف خود کردند.

تیم د اباسین څپې اما حاضر به قبول نتیجۀ ۶ – ۱ نبود. طوری که پس از تلاش‌های زیاد، حفیظ و حسیب الله نورستانی گول دوم و سوم را در دقایق ۷۴ و ۷۷ به نفع تیم خود به ثمر رساندند و به این ترتیب تیم خود را به هدف تساوی نزدیکتر ساختند.

در نهایت، ۴۵ دقیقۀ نیمۀ دوم نیز به پایان رسید و د اباسین څپې  ناگزیر دومین شکست خود را در مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان قبول کرد.

امرالدین شریفی نخستین هتریک فصل ششم را به نام خود ثبت کرد و جایزۀ بهترین بازیکن مسابقه را نیز کسب نمود. با توجه به آمار بازی، توپ و بازی ۶۰ در صد در اختیار تیم د میوند اتلان قرار داشت.

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید