وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د میوند اتلان در بازی نیمه نهایی د سپین غر بازان را با نتیجه ۱-۰ شکست داد

۴ میزان, ۱۳۹۴

بازی نیمه نهایی امروز بین تیم خوش شانس د سپین غر بازان و د میوند اتلان برگزار گردید.

در دقایق اول نیمه اول بازان با استفاده از پاس های دقیق و ماهرانه خود توانستند توپ را برای مدت زیاد از مالکیت اتلان بیرون نموده و اتلان را مجبور ساختند تا به صورت دفاعی بازی نمایند.

اما برای بازیکنان مرکز و خط حمله اتلان وقت زیادی را نگرفت تا حملات عجولانه خویش را آغاز نمایند. اتلان در جریان نیمه اول یک حمله طولانی را بالای دروازه بازان انجام داده و این حمله توسط بازیکنانی چون سید باقر و مصطفی افشار رهبری میگردید اما دروازه بان ماهر بازان احمد زهیب اصیل نگذاشت این حملات به گولی منجر گردند، به این صورت نیمه اول با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم در حالی آغاز گردید که تیم د سپین غر بازان میخواستند چرخه بازی را به نفع خویش دور دهند اما اتلان همواره از راه های مختلفی تیم بازان را تحت فشار متقابل قرار میدادند.

۱۰ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ بازی کاپیتان تیم د میوند اتلان سید باقر میرسالمی توانست بالاخره گول اول اتلان را به ثمر برساند.

بعد از گول سید باقر، اتلان ضد فوتبال را شروع نموده به این معنی که تنها به دفاع دروازه خویش پرداخته و همواره از ضد حمله های بازان به هر صورت ممکن جلوگیری میکردند. زمانیکه بازی به دقایق ۷۰ و ۸۰ داخل شد، آهسته آهسته فهمیده شده میتوانست که خط حمله بازان توان رخنه کردن در خط دفاع اتلان را نداشته و حملات شان بی نتیجه میماند.

قراریکه ویسل پایان مسابقه به صدا درآمد، تیم د میوند اتلان توانست با نتیجه ۱-۰ از سد د سپین غر بازان بگذرد.

در بازی دیگر نیمه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن قرار است فردا یکشنبه تیم شاهین آسمایی به مصاف تیم موج های آمو برود، تماشای این بازی جالب و دیدنی را از دست ندهید!
تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید
Youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید