وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د میوند اتلان در برابر طوفان هریرود، بازی را با نتیجۀ 4 – 2 به پایان رساند

۱۷ سنبله, ۱۳۹۶

استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان امروز، ۱۷ سنبلۀ ۱۳۹۶ میزبان دومین مسابقۀ مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان بود. د میوند اتلان رو در رو با طوفان هریرود قرار گرفت. بیش از ۵۰۰۰ علاقه‌مندان فوتبال در این رویداد برای حمایت از تیم‌های مورد علاقۀ شان در استیدیوم حضور یافتند. 

مهاجم تیم طوفان هریرود، نمایندۀ زون غرب، حمید الله کریمی با استفاده از فرصت یک ضربۀ آزاد در فاصلۀ نزدیک به گول، فقط در چهار دقیقۀ نخستین بازی، دروازۀ حریف خود را باز کرد و بازی را به نفع تیم خود عوض ساخت. این گول که بسیار به زودی انجام شد، توانایی‌های تیم اتلان و بازیکنانی که از تمرینات و تمام آمادگی‌های لازم برخوردار بودند را مورد پرسش قرار داد. 

در پاسخ، فقط چند دقیقه وقت گرفت تا د میوند اتلان نتیجه را دوباره تغیر داد و توانست گول تساوی بازی را به ثمر برساند. به منظور دوبرابر ساختن امتیاز در مقابل حریف خود، مهاجم ورزیدۀ اتلان، امرالدین شریفی دومین گول بازی را به ثمر رساند و برتری خود را در نخستین رویارویی خود با تیم حریف تثبیت ساخت. 

تمامی کوشش‌های طوفان برای جبران این گول‌ها در نیمۀ نخست هیچ نتیجه‌ای در قبال نداشت و حملات متعدد آنها توسط خط دفاعی و همچنان با دقت و مهارت حمیدالله وکیلی، دروازه‌بازان تیم اتلان، مهار گردید. 

پس از برگشت به نیمۀ دوم، طوفان شدت حملات خود را افزایش داد و توانست ضد ضربات خوبی به سوی دروازۀ حریف خود ترتیب کند. در فاصلۀ نه چندان زیاد، در دقیقۀ ۴۹، غلام نبی گول تساوی بازی را وارد دروازۀ حریف خود ساخت و علاقه‌مندان طوفان هریرود دوباره به آرامش دست یافتند. طوفان نیمۀ دوم را همواره با ترتیب حملات متعدد و با تلاش برای به ثمر رساندن گول های بیشتر ادامه داد اما این کوشش آن نتیجۀ در قبال نداشت و فردین حکیمی در دقیقۀ ۵۲ گول سوم بازی را به ثمر رساند. بعداً در دقیقۀ ۷۸، امرالدین شریفی گول چهارم بازی را به ثمر رساند و امید موفقیت را برای تیم خود بیشتر ساخت. 

با در اختیار داشتن ۵۵ در صد توپ و بازی، در نهایت، د میوند اتلان با نتیجۀ ۴ – ۲ حریف خود را شکست داد. امرالدین شریفی، بازیکن تیم د میوند اتلان جایزۀ بهترین بازیکن این رقابت را کسب نمود. 

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

 

به اشتراک بگذارید