وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت بازان و موج‌ها با تساوی 1 – 1 به پایان رسید

۲۱ میزان, ۱۳۹۷

رقابت برای نجات از خطر در گروه "الف" میان تیم‌های د سپین‌غر بازان و موج‌های آمو، دو تیمی که تا کنون در مرحلۀ گروهی با یک باخت و نداشتن هیچ امتیاز در ورطۀ حذف شدن قرار دارند، امروز، ۲۱ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی شد. این هفتمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی بود. 

به تعقیب رد و بدل شدن چند پاس در آغاز بازی میان تیم د سپین‌غر بازان، موج‌های آمو بلافاصله در شبکۀ آنها تقاطع ایجاد کرد و با مجبور ساختن تیم حریف خود به عقب‌نشینی، نخستین ضربۀ پرخطر اما بی‎نتیجۀ بازی را به جانب دروازۀ د سپین‌غر بازان اعمال کرد؛ اما در فاصلۀ نه چندان زیاد و البته دقیقاً پس از این تهاجم، فرهاد اندر از تیم د سپین‌غر بازان در پی یک ضد حمله، نخستین گول بازی را در دقیقۀ ۸ به ثمر رساند. 

در جهت دیگر، خسرو گلدوست از موج‌های آمو، بازیکنی که به اثر برداشتن جراحت قرار نبود در بازیی امروز حضور داشته باشد، اما وعده داده بود که وظیفۀ خود را به هر قیمتی انجام می‌دهد؛ در دقیقۀ ۲۷ بازی، گول تساوی را به ثمر رساند و بازی را به حالت فاز دوم درآورد. 

هر دو حریف در صدد پیشتازی، الی پایان نیمۀ نخست در برابر همدیگر به مقیاس مساوی مبارزه کردند. 

موج‌های آمو نیمۀ دوم را با تلاش بیشتر برای پیشی گرفتن از حریف خود آغاز کرد و حملات متواتر به جانب دروازۀ د سپین‌غر بازان ترتیب کرد، اما مردان سبز پوش مؤفقانه این حملات را دفع و از ضد حملات بهره‌برداری کردند. 

گرچند که موج‌های آمو ۵۵ در صد بازی را در اختیار داشت، هیچ‌یک از دو تیم نتوانست الی پایان بازی در نتیجۀ تساویی ۱ – ۱ تغیری وارد کند. خسرو گلدوست با به ثمر رساندن گول تساوی، جایزۀ بهترین بازیکن را کسب کرد. 

لحظات برتر این رقابت را در صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)   تماشا کنید. تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) لیگ تماشا کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

 

به اشتراک بگذارید