وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت برای تیکت نیمه‌ نهایی

۲۴ میزان, ۱۳۹۷

شاهین آسمایی از گروه "الف"، دیشب با پیروزی در برابر تیم د سپین‌غر بازان، طوری که سه امتیاز دیگر به نام خود ثبت کرده و اکنون در مجموع بدون هیچ باخت در مرحلۀ گروهی، ۹ امتیاز دارد، راهی مرحلۀ نیمه‌نهایی شد، اما د سپین‌غر بازان در مرحلۀ گروهی حذف شد. 

امروز، ۲۴ میزان ۱۳۹۷، د میوند اتلان، تیم دوم در جدول، نمایندۀ زون جنوب غرب و نائب قهرمان فصل گذشته به مصاف نمایندۀ زون شمال می‌رود. این دهمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی، پنجمین رقابت گروه "الف" می‌باشد که در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی می‌شود. 

د میوند اتلان تا کنون دو مرتبه نائب قهرمان شده اما این بار در رقابت دوم خود، شمشین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی، در برابر طوفان هریرود که هم اکنون با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه "ب" قرار دارد، بسیار ضعیف به نظر رسید. گرچند، در رقابت نخست خود که دومین رقابت خود مرحلۀ گروهی بود، تیم عقابان هندوکش را با نتیجۀ ۲ – ۰ شکست داد. 

در جهت دیگر، سیمرغ البرز نیز توسط طوفان هریرود با نتیجۀ ۱ – ۰ مغلوب شد، اما به تعقیب آن، این تیم با نتیجۀ ۳ – ۱ در برابر عقابان هندوکش، تیمی که از گروه "ب" توسط د میوند اتلان نیز مغلوب شده بود و تا کنون هیچ امتیازی به نفع خود ثبت نکرده، پیروز شد، در حالی که حریفان این تیم، طوفان هریرود، د میوند اتلان، سیمرغ البرز، هر یک به ترتیب، ۶، ۳ و ۳ امتیاز به نام خود ثبت کرده اند، یعنی، این تیم هم اکنون حذف شده. 

گرچند در چنین مراحل حساس هیچ چیز قابل پیش‌بینی بوده نمی‌تواند، اما هر دو تیم این رقابت را جدی حساب می‌کنند، در حالی که، به مقایسۀ سیمرغ البرز که طی دو سال گذشته از مقام سه بهترین پیشتر نیامده، د میوند اتلان بیشتر نگران حیثیت خود می‌باشد، از آنجا که دو سال به صورت پی‌هم در بازیی نهایی ظاهر شده، با وجود این، سیمرغ البرز با تفاضل یک گول نسبت به حریف خود پیشتاز است و د میوند اتلان تنها با حد اقل نتیجۀ ۱ – ۰ یا بیشتر به نیمه‌نهایی صعود کرده می‌تواند. در نهایت، تغیرات زیادی در ترکیب تمام تیم‌های لیگ برتر رخ داده و عناوین گذشته دیگر جایی را نمی‌گیرد. 

رقابت میان تیم‌های میوند اتلان و سیمرغ البرز به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها عضویت صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را کسب کنید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در انستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) تماشا کنید. برای جزئیات بیشتر و معلومات در مورد رویدادهای آینده به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com)  مراجعه نمائید. 

 

به اشتراک بگذارید