وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت حساس برای د سپین‌غر بازان

۲۹ سنبله, ۱۳۹۶

هفتمین مسابقۀ مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان امروز، ۲۹ سنبلۀ ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می‌شود. موج‌های آمو، نمایندۀ زون جنوب شرق کشور، رأس ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر در برابر رقیب خود، تیم د سپین‌غر بازان رقابت می‌نماید. نتیجۀ این بازی برای هر دو تیم بسیار حایز اهمیت می‌باشد.

در فصل ششم، د سپین‌غر بازان نخستین رقابت خود را در برابر قهرمان فصل پنجم لیگ برتر، تیم شاهین آسمایی اجرا کرد. در بازی نخست خود، با وجود این که د سپین‌غر بازان با نتیجۀ ۴ – ۳ بازی را به حریف خود واگذار کرد، باز هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. این تیم ظرفیت لازم برای خوب درخشیدن در برابر سایر تیم‌ها را دارد و بدون شک می‌تواند در رقابت‌های نیمه‎نهایی برای خود جایگاهی کسب نماید. فهیم افکار، کپتان تیم د سپین‌غر بازان ذکر نمود: "ما می‌دانیم که مسابقۀ نخست تا حدی گران بود. ما تا حد توان خود تلاش کردیم ولی در نهایت، رقیب ما موفق‌تر درخشید. گرچند امروز، ما در برابر موج‌های آمو نیرومندتر ظاهر خواهیم شد و کاملاً اطمینان داریم که سه امتیاز ارزشمند خود را کسب می‌کنیم." 

موج‌های آمو در فصل ششم با پیروزی در برابر عقابان هندوکش، تا حال در مرحلۀ گروهی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته. این تیم با دقت لازم از ضد حملات استفاده به عمل آورد و در نهایت با نتیجۀ ۱ – ۰ رقیب خود را شکست داد. موج‌های آمو سه امتیاز را به نام خود ثبت نموده و فقط سه امتیاز دیگر می‌تواند امکان حذف آنها را از مرحلۀ گروهی ساقط بسازد. طاهر منوری، مربی تیم موج‌های آمو ادعا نمود: "طی رقابت با تیم عقابان، ما تمام ضعف‌های خود را درک کردیم و اکنون با از بین‌بردن این ضعف‌ها، ما اطمینان داریم که عملکرد تیم ما به مراتب بهتر می‌باشد." آقای منوری اضافه کرد: "تیم ما چندین دوره تمرینات مختلف انجام داده. ما اطمینان داریم که در رقابت دوم خود نیز پیروز می‌شویم."

هم‌اکنون در گروه "الف"، د سپین‌غر بازان هیچ امتیازی کسب نکرده در حالی که رقیب بازان، موج‌های آمو سه امتیاز را قبلاً به نام خود ثبت کرده. 

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید