وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت دسپین‌غر بازان با عقابان هندوکش

۱۱ سنبله, ۱۳۹۵

در یک مصاف هیجان‌انگیز و نفس‌گیر، « دسپین‌غر بازان» در ورزشگاه فدارسیون فوتبال افغانستان در مقابل « عقابان هندوکش» به میدان رفت. این بازی، پنجمین مسابقه لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ بود. هر دو تیم علی‌رغم داشتن برتری‌های استراتژیکی، تلاش و تقابل نه چندان مطلوبی را انجام دادند. سرانجام، مسابقه امروز بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید در حالی‌که هر دو تیم در خطر حذف قرار گرفته‌اند.

هفته گذشته، رقابت دسپین‌غر بازان و موج‌های آمو با نتیجه شگفت‌انگیز ۲-۲ به پایان رسید. در بازی امروز، بازیکنان دسپین‌غر با تلاش و شور فراوان در صدد به ثمر رساندن اولین گل مسابقه بودند، هر‌چند در انجام این کار موفق نشدند. بیشتر حملات و فرصت‌های این تیم یا از دست می‌رفت یا بازیکنان حریف مانع از گل شدن آنها می‌شدند. عقابان هندوکش در نیمه اول به صورت تدافعی بازی ‌کرد.

در ادامه لحظات سخت و نفس‌گیر، عقابان برای تغییر آهنگ بازی، درصدد به ثمر رساندن اولین گل بازی برآمدند. دستور کار آنها از دفاع به حمله تغییر کرده بود اما هیچ ضربه‌ای تبدیل به گل نمی‌شد و تمام شوت‌ها از کنار دروازه دسپین‌غر به خارج می‌رفت. همچنین، مصطفی کوهستانی، بازیکنی که در نیمه دوم برای عقابان به میدان آمد، یک فرصت طلایی را از دست داد.

همان‌طوری که عقابان در بازی اول نتوانستند از شکست یک بر صفر خود در مقابل موج‌های آمو جلوگیری کنند، در این بازی هم موفق به گلزنی نشدند. با این نتیجه شانس آنها برای رسیدن به مرحله بعدی بسیار پایین آمده است.

آمار مسابقه نشان‌گر آن است که سهم هر دو تیم در تصاحب توپ و میدان مساوی بوده است. داور مسابقه ۲ بازیکن عقابان و ۱ بازیکن دسپین‌غر را با کارت زرد جریمه کرد.

این مسابقه را می‌توانید از صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن،(www.youtube.com/afghanpremierleague)، تماشا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، به این وب سایت (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید