وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت دشوار برای سیمرغ البرز

۳۰ سنبله, ۱۳۹۶

امروز، تاریخ ۳۰ سنبلۀ ۱۳۹۶، یک رقابت هیجان انگیز دیگر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان در راه است. در این رقابت که رأس ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر راه اندازی می‌شود، نمایندۀ زون شمال کشور، سیمرغ البرز به مصاف طوفان هریرود می‌رود. این هشتمین بازی مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان است. 

طوفان هریرود در نخستین دیدار خود در مرحلۀ گروهی فصل ششم به مصاف د میوند اتلان رفت. در بازی مذکور، طوفان هریرود به منظور پیشی در برابر حریف خود از ابتدای بازی راه‌کار تهاجمی را در پیش گرفت اما بسیار به زودی عقب نشینی کرد. طوفان همواره تلاش نمود تا گول‌های دریافت شده را جبران کند اما در نهایت با نتیجۀ ۴ – ۲ به حریف خود، د میوند اتلان تسلیم شد. نتیجۀ بازی امروز برای طوفان بسیار پراهمیت است. 

در گروه "ب"، د میوند اتلان در ردۀ نخست شش امتیاز به نام خود ثبت کرده و به تعقیب آن سیمرغ البرز با سه امتیاز قرار دارد. در حالی که دو تیم دیگر، طوفان هریرود و د اباسین څپې هنوز هیچ امتیازی کسب نکرده اند. 

مربی تیم طوفان هریرود، نجیب الله نوروزی اظهار کرد: "طوفان هریرود حاضر نیست به صورت مکرر این بار نیز در مرحلۀ گروهی شکست خود را قبول کند. ما اطمینان داریم که در بازی امروز عملکرد ما کاملاً بی‌عیب می‌باشد. بازیکنان ما برای به پیروزی از تمام آمادگی‌های لازم بهره‌نمد استند."

سیمرغ البرز در دیدار نخست مرحلۀ گروهی با نتیجۀ ۱ – ۰ تیم د اباسین څپې را شکست داد و سه امتیاز را از آن خود ساخت. مدیر تیم سیمرغ البرز، تاج محمد خداداد بیان کرد: "ما می‌دانیم که بازی امروز در مقابل طوفان هریرود ساده نخواهد بود؛ اما بازیکنان ما کاملاً آماده استند. سیمرغ البرز امسال برندۀ یک عنوان می‌شود، ما دقیقاً برای همین مقصد اینجا حضور داریم."

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید