وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت دشوار برای سیمرغ البرز

۲۸ میزان, ۱۳۹۶

آخرین رقابت مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان امروز، ۲۸ میزان ۱۳۹۶ میان تیم‌های سیمرغ البرز و شاهین آسمایی راه اندازی می‌شود. این رقابت برگشت میان دو تیم نامبرده می‌باشد که رأس ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان به راه انداخته می‌شود.

هفتۀ گذشته، پس از ۴۰ سال برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور، لیگ برتر افغانستان مسابقات مرحلۀ نیمه‌نهایی را در شب راه اندازی کرد. هزاران تن علاقه‌مند فوتبال در استیدیوم حضور یافتند و افغان‌های مقیم در داخل و خارج از طریق شبکه های اجتماعی لیگ برتر این رویداد را تعقیب و استقبال نمودند. 

سیمرغ البرز، نمایندۀ زون شمال کشور به صورت پی‌هم برای دومین بار به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافت. در فصل پنجم، سیمرغ البرز پس از رویارویی در برابر تیم موج‌های آمو در مرحلۀ نیمه‌نهایی مقام سوم را از آن خود ساخت. در حالی که، در فصل جاری این تیم نتوانست در مسابقۀ رفت مرحلۀ نیمه‌نهایی در برابر شاهین آسمایی خوب بدرخشد و در نهایت با نتیجۀ ۱ – ۰ مهار گردید. گول مذکور را در بازی قبلی بازیکن تیم حریف سیمرغ، مصطفی افشار در دقیقۀ ۴۲ بازی به ثمر رساند اما سیمرغ نتوانست الی ختم بازی پاسخ مثبت در برابر آن ارائه کند. 

تاج محمد خداداد، مدیر تیم سیمرغ بیان کرد: "من و تیم ما امیدوار استیم تا امروز در مسابقۀ برگشت بتوانیم شاهین را با شکست مواجه بسازیم، از آنجا که تفاضل گول‌ها زیاد نیست. مربی تیم تمام نکات ضعف تیم را در بازی رفت مورد ارزیابی قرار داده. برای جبران شکست خود، اکنون سیمرغ راه‌کارهای تازه را روی‌دست گرفته." 

شاهین آسمایی، تیم قهرمان فصل پنجم لیگ برتر با یک باخت و دو پیروزی در مرحلۀ گروهی فصل ششم به نیمه‌نهایی راه یافت. به صورت پی‎هم شاهین آسمایی اینک برای دومین بار، قبلاً در فصل پنجم و اکنون در فصل ششم در مرحلۀ نیمه‌نهایی با سیمرغ البرز به رقابت می‌پردازد. در بازی امروز، این تیم با نتیجۀ تساوی و یا حد اقل یک گول برتر در برابر حریف خود به مرحلۀ نهایی صعود کرده می‌تواند. 

برای معلومات بیشتر در مورد رویدادهای فصل ششم لیگ برتر افغانستان به ویب‌سایت لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. کلیپ‌های مکمل و لحظات برتر این رقابت‌های در صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) قابل دسترسی است. همچنان، برای تماشای تصاویر تازۀ تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. 

 

به اشتراک بگذارید