وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت دشوار برای موج‌های آمو

۲۵ میزان, ۱۳۹۷

د میوند اتلان در رقابتی که دیشب در برابر تیم سیمرغ البرز انجام داد، افزون بر ۳ امتیازی که از گروه "ب" الی دیدار دیشب به نفع خود ثبت داشت، با عبور کردن از سد این تیم و با کسب سه امتیاز دیگر راهی نیمه‌نهایی شد. به این ترتیب، اکنون فقط دو تیم، طوفان هریرود با ۶ امتیاز و عقایان هندوکش بدون هیچ امتیاز و تفاضل ۴ گول از گروه "ب" باقی مانده اند که فردا، در آخرین دیدار مرحلۀ گروهي به مصاف هم می‎روند. 

اما از گروه "الف"، یک رقابت حساس دیگر، امروز، ۲۵ میزان ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان در راه است. این رقابت میان تیم‌های د اباسین څپې، دومین تیم در گروه مربوطۀ خود، که تا کنون در پی یک باخت با نتیجۀ ۱ – ۰ در برابر شاهین آسمایی که هم اکنون با ۹ امتیاز به حیث نخستین تیم به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافته، و یک پیروزی ۳ – ۲ در برابر د سپین‌غر بازان، سه امتیاز به نفع خود ثبت کرده. در حالی که، موج‌های آمو، با تفاضل دو گول و تنها یک امتیاز بناء به تساوی در برابر تیم د سپین‌غر بازان که اکنون توسط شاهین آسمایی، حذف شده، همچنان یک باخت ۲ – ۰ در برابر تیم متذکره، آخرین تیم در گروه مربوطۀ خود می‌باشد. 

بازیکنان غلام فاروق اصیل در هر دو رقابت خود در مرحلۀ گروهی شانس نیاوردند، البته نخست به این دلیل که در گروه "الف" بر اساس نتیجۀ قرعه‌کشی در کنار یکی از پرقدرت ترین تیم‌ها، شاهین آسمایی، قرار گرفتند و در نخستین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی در برابر تیم مذکور، شکست خوردند، و در رقابت بعدی خود، در برابر د سپین‌غر بازان، تیمی که توسط د اباسین څپې به زانو در آمد، ۱ – ۱ تساوی کرد. 

در جهت دیگر، د اباسین څپې با یک تعداد بازیکنان جدید از رده‌های سنی ۱۹، ۲۱، و ۲۳ سال تیم ملی، در فصل هفتم لیګ برتر افغانستان بنیاد رحمانی، یک تیم پرقدرت محسوب می‌شود. تا کنون، این تیم بسیار خوب بازی کرده و با توجه به عملکردی که از خود به نمایش گذاشته، توقع می‌رود که به نیمه‌نهایی صعود کند. 

آقای الیاس منوچهری، مربی تیم د اباسین څپې می‌گوید: "تیم ما به خیر آمادگی صد در صد دارد، تا کنون بازی‌های خوبی سپری کرده‌ایم، همه تماشاچیان ما دیدند، همه مردم دیدند، تیم اباسین څپې از چند سال به اینسو نتیجه نداشته اما در فصل جاری پیروزی داشت، در برابر شاهین نیز بازیی خوبی انجام داد و با نتیجۀ ۱ – ۰ هم که در برابر این حریف خود باختیم، علت آن نداشتن فرصت کافی برای استراحت به تعقیب بازی قبلی بود. فعلاً که با موج‌های آمو بازی داریم، آمادگی خاص و صد در صد داریم که برندۀ این بازی شویم، چون ما می‌توانیم با نتیجۀ مساوی و همچنان با پیروزی در این میدان راهی نیمه‌نهایی شویم اما باید بازی کنیم برای این که همه علاقه‌مندان ما راضی باشند. با وجود این نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، امیدوار استیم نتیجۀ مثبت کسب کنیم." 

رقابت میان تیم‌های د اباسین څپې و موج‎های آمو به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها عضویت صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague)   را کسب کنید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در انستاگرام لیگ برتر  (Afghanpremierleague.official)تماشا کنید. برای معلومات بیشتر به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com)   مراجعه نمائید. 

 

به اشتراک بگذارید