وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رقابت مهم برای د سپین‌غر بازان

۲۳ میزان, ۱۳۹۷

شب پرشور دیگری از فصل هفتم لیگ برتر افغانستان  بنیاد رحمانی در راه است. شاهین آسمای، نمایندۀ زون مرکز و قهرمان فصل گذشته امروز، ۲۳ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف د سپین‌غر بازان می‌رود. 

شاهین آسمایی تا کنون در مرحلۀ گروهی دو رقابت انجام داده. طوری که با نتیجۀ ۲ – ۰ مؤفقانه موج‌های آمو را از پیش‌رو برداشته و در رقابت دوم، تیم د اباسین څپې را با نتیجۀ ۱ – ۰ به زانو درآورده، حالا دارندۀ ۶ امتیاز است. 

د سپین‌غر بازان در رقابت نخست خود در مرحلۀ گروهی با نتیجۀ ۳ – ۲ مغلوب د اباسین څپې شد و در ادامه با نتیجۀ ۱ – ۱ تساوی در برابر موج‌های آمو ایستادگی کرد. اکنون با داشتن تنها یک امتیاز در گروه مربوطۀ خود، باید برندۀ رقابت امروز شود تا شانس خود را برای رسیدن به مرحلۀ نیمه‌نهایی افزایش بدهد. 

"با وصف این که ما از گروپ "الف" هم اکنون به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافته‌ایم، اما برای این که تمام بازیکنان ما فرصت بازی‌کردن را به دست بیاورند، در بازی امروز، تلاش می‌کنیم جوانانی را که در رده‌های سنی ۱۹ و ۲۱ سال در تیم‌های ملی جای دارند، در بازی راه بدهیم. شعار ما که شاهین آسمایی همیشه برای پیروزی وارد میدان می‌شود، همچنان برای این که ما در صدر جدول خود قرار داشته باشیم و بازی بعدی ما تا حدی آسانتر باشد، به طور کامل آماده استیم و جوانان ما بازی خوبی را به نمایش می‌گذارند". ایشان اضافه کردند: "تیم حریف ما، با یک باخت و یک تساوی، همچنان برای این که بتواند علاقه‌مندان خود را شاد بسازد و سه امتیاز خود را کسب کند، برای پیروزی در این رقابت تلاش به خرج می‌دهد اما روی هم رفته، د سپین‌غر بازان تیم خوبی است، تیمی که متشکل از خود بازیکنان کابل است. امیدوار استیم که برندۀ این رقابت باشیم".  

رقابت میان تیم‌های شاهین آسمایی و سپین‌غر بازان به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها عضویت صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague)    را کسب کنید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را از انستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) دریافت کنید. برای معلومات بیشتر به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com)  مراجعه نمائید. 

 

 

 

به اشتراک بگذارید