وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رویارویی تیم‌های طوفان هریرود و د میوند اتلان

۱۷ سنبله, ۱۳۹۶

دومین مسابقۀ مرحلۀ گروهی تورنمنت قهرمانی فصل ششم لیگ برتر افغانستان سال ۱۳۹۶، امروز رأس ساعت ۰۳:۳۰ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می‌شود. نمایندۀ زون غرب، طوفان هریرود به مصاف نائب قهرمان فصل پنجم لیگ برتر، تیم د میوند اتلان قرار می‌گیرد.
به نظر می‌رسد این مسابقه برای هردو تیم مذکور تا اندازه‌ای طاقت‌فرسا باشد از آنجایی که هر دو تیم در تلاش کسب لقب قهرمانی لیگ برتر افغانستان می‌باشند.

بازیکنان تیم‌های طوفان هریرود و د میوند اتلان تحت نظر مربیان افغان و تاجیکستانی مجرب و ورزیده، که دارندۀ جواز فیفا و کنفدراسیون آسیا می‌باشند، تمرینات خاص و اساسی فوتبال را سپری کرده اند. پیش از این، در جریان تورنمنت‌های منطه‌یی لیگ برتر افغانستان، تمامی هشت تیم لیگ برترفرصت در اختیار داشتند تا از تمرینات فراگیر بهره‌برداری کنند.

این نخستین رقابت گروه "ب" در مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان ۱۳۹۶ است.

سیمرغ البرز و د اباسین څپې  نیز در این گروه قرار دارند.

د میوند اتلان در فصل پنجم لیگ برتر افغانستان دستآوردهای عالی داشت، طوری که در مرحلۀ گروهی هیچ امتیازی از دست نداد و در مرحلۀ نیمه‌نهایی از سد موجهای آمو عبور کرد. به تعقیب آن، در مسابقۀ نهایی فصل ششم، تیم مذکور به نتیجۀ ۱ – ۲ از شاهین آسمایی شکست خورد. گرچند، حالا به نظر می‌رسد که با استخدام بازیکنانی چون امرالدین شریفی از تیم شاهین، فردین حکیمی، و فرزاد عطایی، با تعدادی از سایر بازیکنان حرفه‌یی از لیگ برتر افغانستان، فصل جاری برای تیم د میوند اتلان کاملاً یک فصل متفاوت خواهد بود. با بازیکنان تازۀ خود، اتلان یکی از کاندیدان پیشتاز برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان ۲۰۱۷ می‌باشد.

طوفان هریرود فرصت تمرین در چمن مصنوعی فوتبال ولایت هرات را در اختیار داشت. این تیم بازیکنان دارای انگیزه و مصمم را در ترکیب خود افزوده است تا بتواند قهرمانی سال ۲۰۱۲ را بار دیگر تکرار کند.

این مسابقه به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید