وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رویارویی شاهین و طوفان برای پیروزی

۵ سنبله, ۱۳۹۵

علاقه‌مندان فوتبال امروز، ۵ سنبله ۱۳۹۵، برای تماشای یک مسابقه نفس‌گیر که به صورت زنده هم نشر می‌شود، به ورزشگاه فدراسیون فوتبال می‌روند. « شاهین آسمایی »، نماینده پایتخت ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر به مصاف قوی‌ترین حریف خود، « طوفان هریرود» می‌رود. این مسابقه دومین رقابتِ لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، است. انتظار می‌رود ورزشگاه فدارسیون فوتبال برای این مسابقه، میزبان هزاران علاقمند به فوتبال باشد.

این رویارویی یک رقابت دشوار برای هر دو تیم محسوب می‌شود چون هر کدام از آنها مدعی قهرمانی در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ هستند. این مسابقه، اولین بازی شاهین و طوفان در فصل پنجم می‌باشد. به‌ نظر می‌رسد که هر دو تیم در بالاترین سطح آمادگی و بهترین ترکیب مورد نظر، قرار داشته باشند. هر دو تیم برای رسیدن به قهرمانی بازیکنانی از تیم ملی افغانستان را به خدمت گرفته‌اند طوری‌که ۶ ملی پوش در ترکیب شاهین، و ۳ ملی پوش دیگر برای طوفان توپ می‎زنند.

بازیکنان هر دو تیم جلسات تمرینی زیادی را زیر نظر مربیانِ دارای مدرک مربی‌گری فیفا سپری کرده‌اند. شاهین و طوفان تنها تیم‌های هستند که شانس تمرین روی چمن مصنوعی را داشتند. زمینِ فوتبال تازه ساخت در ولایت هرات مورد استفاده تیم طوفان قرار گرفت.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌ام و همچنین صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague)) نشر می‌شوند.

 

به اشتراک بگذارید