وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

رویارویی نهایی: د میوند اتلان به مصاف شاهین آسمایی می‌رود

۵ عقرب, ۱۳۹۶

یک رقابت هیجان‌انگیز دیگر فصل ششم لیگ برتر افغانستان در راه است. دو تیم نامور لیگ برتر افغانستان، د میوند اتلان و شاهین آسمایی امروز، ۵ عقرب سال ۱۳۹۶ رأس ساعت ۰۵:۰۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی می‌شود. انتظار می‌رود که هزاران علاقه‌مند فوتبال برای تماشای این رقابت از نزدیک در استیدیوم حضور پیدا کنند. 

پس از یک سلسله رقابت‌های حساس در مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان، تیم‌های شاهین آسمایی، د میوند اتلان، د سپین‌غر بازان و سیمرغ البرز به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافتند. علاقه‌مندان تیم‌های نامبرده از عملکرد و بازی هیجان‌آور هر یک از این تیم‌های شائسته شگفت‌زده بودند. در حالی که، تنها دو تیم شاهین آسمایی و د میوند اتلان در صدر جدول قرار گرفته و به مرحلۀ نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان صعود کردند. 

د میوند اتلان در بازی رفت مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم، حریف خود تیم د سپین‌غر بازان را با نتیجۀ ۲ – ۰ به زانو درآورد و به تعقیب آن بازی برگشت را با نتیجۀ ۰ – ۰ به پایان رساند. در حالی که تیم فینالیست دیگر، شاهین آسمایی، در بازی‌های رفت و برگشت به ترتیب با نتایج ۱ – ۰ و ۴ – ۳ بر حریف خود سیمرغ البرز غالب شد. به صورت پی‌هم این دومین بار است که نمایندۀ زون جنوب در رقابت نهایی به مصاف نمایندۀ پایتخت می‌رود. 

فیض محمد فیض، کپتان تیم اتلان بیان نمود: "ما در بازی نهایی فصل پنجم شاهین را با نتیجۀ ۲ – ۱ مغلوب ساختیم. من باور دارم، این یک رقابت ستودنی خواهد بود. اکنون با بازیکنان ورزیده‌ای که در ترکیب تیم اتلان حضور دارند، من مطمئن استم که اتلان عنوان قهرمانی فصل ششم لیگ برتر افغانستان را کسب می‌نماید" آقای فیض افزود: "اتلان برای رویارویی با این چالش کاملاً آماده است."

در سال جاری، شاهین آسمایی، دو دوره قهرمان و نائب قهرمان فصل چهارم لیگ برتر افغانستان اکنون در فصل ششم لیگ برتر افغانستان در نبود عده ای از بازیکنان خاص خود، امرالدین شریفی، مهاجم برجستۀ این تیم که اکنون در ترکیب تیم اتلان قرار دارد، حشمت الله بارکزی، و سید ناصر حسینی، به مصاف تیم حریف خود می‌رود. به نظر می‌رسد که رقابت امروز برای شاهین دشوار باشد. گرچند، انتظار می‌رود این تیم با راه‌کار متفاوت وارد میدان شود. مربی تیم، مجتبی فیض بیان کرد: "در حالی که تمامی تیم‌های دیگر آرزو می‌کنند که به مرحلۀ نهایی راه پیدا کنند؛ شاهین آسمایی اما در تلاش برای پیروزی است."

رقابت نهایی و مراسم پایانی فصل ششم لیگ برتر افغانستان به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را به صورت زده از طریق صفحۀ یوتیوب و سایر پلت‌فرم‌های آنلاین رسانه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان نشر می‌شود. 

برای معلومات بیشتر در مورد مسابقات لیگ برتر افغانستان و مسابقۀ نهایی به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. کلیپ‌های مکمل، لحظات برتر و کلیپ‌های کوتاه این رقابت‌ها از صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ (www.youtube.com/afghanpremierleague) دیدن به عمل بیاورید. برای تماشای عکس‌های تازۀ تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (afghanpremierleague.official) مراجعه کنید. 

 

به اشتراک بگذارید