وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

سمیرغ البرز با نتیجه 4-1 از سد موج‌های آمو گذشت

۱۷ سنبله, ۱۳۹۵

مسابقه امروز بین تیم‌های « موج‌های آمو»، سیاه پوشان، و « سیمرغ البرز»، نارنجی پوشان، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد. موج‌های آمو در دقایق اولیه به گل اول مسابقه دست یافتند و پس از آن تمام تلاش خود را برای حفظ نتیجه و کاهش شانس‌های گل‌زنی سیمرغ انجام دادند. هر‌چند، ادامه مسابقه مطابق با خواسته آنها پیش نرفت.

در دقایق ابتدایی، مهاجم موج‌های آمو، مسعود قاری‌زاده، اولین گل مسابقه را به ثمر رساند اما آنها در ادامه نتوانستند این نتیجه را حفظ کنند. آمو در مسابقه اول خود، ۳ امتیاز کامل را کسب کرد و یک پیروزی دیگر لازم بود تا این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ صعود کند.

سمیرغ البرز، مسابقه هفته گذشته خود را با نتیجه مساوی ۲-۲ در مقابل دسپین‌غر بازان به پایان رساند. هر‌چند، در دقایق اولیه بازی، خط دفاعی این تیم خوب ظاهر نشد اما آنها روحیه و انگیزه خود را از دست نداده و سریعا به خود آمدند. در دقیقه ۲۰، فیاض عزیزی گل مساوی را به ثمر رساند و امیدها را در تیم خود زنده کرد. آنها تنها به این گل بسنده نکردند و در ادامه اشتباه خط دفاعی موج‌های آمو سبب شد تا در دقیقه ۴۵، یک گل دیگر به نفع سیمرغ ثبت شود، گلی که شیرازه موج‌ها را از هم پاشید.

در نیمه دوم، سمیرغ برای قطعی کردن پیروزی خود به حملاتش ادامه داد. منیرالحق ندیم، مهاجم شناخته شده سیمرغ توانست در دقایق ۵۱ و ۸۶، گل‌های سوم و چهارم تیم‌اش را به ثمر رساند و وی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

موج‌های آمو با این شکست باید در مسابقه بعدی حتما برنده میدان باشد تا در خطر حذف از مرحله گروهی قرار نگیرد.

آمار و ارقام این بازی نشان میدهد که سیمرغ البر ۵۵ درصد بازی را در اختیار داشته است درحالیکه حریف این تیم، موج های آمو تنها در ۴۵ درصد بازی، حفظ توپ نموده است.

 

این مسابقه در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague، در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به این وب سایت، www.afghanpremireleague.com، مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید