وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

سید باقر باور دارد که تیم «میوند» در بازی افتتاحیه تیم «شاهین» را شکست می‌دهد

۲۴ حوت, ۱۳۹۳

سید باقر کاپیتان تیم د ‌میوند اتلان، یکی از ۴ تیم شرکت کننده در تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ است. این تورنمنت در روز ۲۴ حوت ۱۳۹۳ شروع خواهد شد و بازی نهایی آن به تاریخ ۱ حمل ۱۳۹۴ (روز سال نو) برگزار می‌شود. تیم «اتلان» در روز ۲۴ حوت ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر در بازی افتتاحیه مقابل تیم «شاهین آسمایی»، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن، به میدان می‌رود. این بازی به صورت زنده از استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان واقع در شهر جلال آباد، ننگرهار پخش می‌شود.

تیم «د ‌میوند اتلان» در فصل گذشته بعد از تیم‌های «شاهین آسمایی»، «عقابان هندوکوش» و «د ‌سپین غربازان»، در مقام چهارم قرار گرفت. باقر و هم‌تیمی‌هایش چشم خود را به جام لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ دوخته‌اند، ولی قبل از آن باید به مردم ثابت کنند که می‌توانند مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهند.

«این برای ما چالش بزرگی است که در بازی افتتاحیه تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ مقابل تیم «شاهین» بازی می‌کنیم. در این بازی ما مورد آزمون قرار می‌گیریم و این آزمون ما را برای تورنمنت اصلی در تابستان آماده می‌سازد. با تمام تمرینات و آمادگی‌هایی که انجام داده‌ایم، من بر این باور هستم که میتوانیم تیم «شاهین آسمایی» را شکست دهیم، این خود باعث افزایش اعتماد به نفس ما در بازی‌های اصلی خواهد شد.»

به اشتراک بگذارید