وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

سیمرغ البرز با نتیجۀ 1 – 0 از سد د اباسین څپې گذشت

۲۲ سنبله, ۱۳۹۶

امروز، ۲۲ سنبلۀ سال ۱۳۹۶، فدراسیون فوتبال افغانستان میزبان رقابت هیجان‌انگیز تیم سیمرغ البرز در برابر نمایندۀ زون جنوب شرق، تیم د اباسین څپې، بود. این رقابت چهارم مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان با نتیجۀ ۱ – ۰ به نفع سیمرغ البرز به پایان رسید. 

هر دو تیم بازی را با اعتماد به نفس بالا و به امید پیشتازی هر چه زودتر بر حریف خود آغاز کردند، گرچند، بازی چندان به میل هر دو تیم دوام نکرد. سیمرغ البرز، تیمی که مقام سوم فصل پنجم لیگ برتر را از آن خود ساخت، بازی را با مورال بسیار قوی آغاز کرد و توقع نداشت با موانع جدی مواجه شود اما خط دفاعی د اباسین څپې  به این آسانی قابل نفوذ نبود. با توجه به این که تیم د اباسین څپې برای تغیر دادن باور حریف خود، نیمۀ نخست را با حملات پی در پی و استفاده از ضد حمله ها، بسیار پر انرژی آغاز کرد. 

دروازه بان څپې، عبدالمقیم از دروازۀ تیم خود بسیار با دقت نگهبانی کرد. 

سیمرغ البرز نتوانست در نیمۀ نخست برای ترتیب یک تهاجم موقع به دست بیاورد. طوری که حملات بازیکنان این تیم توسط خط دفاعی د اباسین څپې مهار می شد و یا هم تمامی شوت‎ها فراتر از دروازۀ حریف رد میشد. نیمۀ نخست با نتیجۀ ۰ – ۰ به پایان رسید. 

نیمۀ دوم نیز سرشار از فراز و نشیب و لحظات جالب بود. هر دو تیم برای تفوق در برابر حریف خود در دقایق باقی مانده از انگیزۀ بالا برخوردار بودند، چندان که، در نهایت، هدایت الله سلیمی، با به ثمر رساندن یک گول در دقیقۀ ۹۳ بازی حریف خود را طوری با شکست مواجه ساخت که دیگر هیچ امیدی باقی نبود. 

نسیم مرادی بازیکن سیمرغ البرز جایزۀ بهترین بازیکن را کسب کرد. بر اساس آمار، توپ و میدان ۵۵ در صد در اختیار تیم سیمرغ البرز بود. 

فردا، ۲۳ سنبلۀ سال ۱۳۹۶، شاهین آسمایی رأس ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر در فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف تیم عقابان هندوکش می رود. 

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

 

به اشتراک بگذارید