وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

سیمرغ البرز بعد از گرفتن جام تورنمنت نوروزی، از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است

۲۶ سرطان, ۱۳۹۴

بعد از اتمام یک دور هیجان انگیز از تورنمنت های منطقه ای که در ۸ منطقه افغانستان برای انتخاب ۲۶ بازیکن برتر ۸ تیم حاضر در لیگ برتر افغانستان روشن برگزار شد، حالا نوبت مسابقات بین – تیمی است که ۲۱ بازیکن نهایی هر تیم انتخاب شود. این تست نهایی برای ۲۶ بازیکنی است که قبلا برای تیم های لیگ برتر افغانستان روشن انتخاب شده اند.

«سیمرغ البرز» در تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن امسال، بازگشت قویی داشت طوریکه با شکست شاهین آسمایی مدافع عنوان قهرمانی اولین جام نوروزی را از آن خود کرد. این برد، تمام کسانی را که عملکرد این تیم را در ۲ سال گذشته تعقیب می کردند، متحیر کرد.
«طوفان هریرود»، در مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۱ سیمرغ البرز را شکست داد و از آن سال به بعد این تیم نتوانسته است که از مرحله گروهی رقابتهای اصلی لیگ برتر افغانستان روشن صعود کند. ظاهرا، شرایط این تیم و بازیکنان آن تغییر کرده است و آنها اعتماد به نفس و بازی متفاوتی را در زمین مسابقه به نمایش خواهند گذاشت.

برای بازیکنانی که شانس حضور در ۸ تیم را پیدا کردند این اتفاق، نقطه عطفی در زندگیشان است. لیگ برتر افغانستان روشن، آنها را در کانون توجه قرار می‏دهد و فرصتهای زیادی را برای نشان دادن و ظهور استعدادهای فوتبالی شان فراهم می کند؛ فرصتهایی که آنها را در بهتر شدن فوتبال حرفه ای و زندگی شخصی‏شان کمک می کند.

در این سال، سرمربی تیم ملی افغانستان و دستیارش تعهد خودشان را برای ارتقاء کیفیت بازیکنانی که در لیگ برتر افغانستان روشن بازی می‏کنند، اعلان کرده‏اند؛ آنها از بازیکنان خوش آتیه ای که در لیگ برتر بازی می کنند، برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل خواهند آورد. تورنمنت لیگ برتر افغانستان روشن، بزرگترین رویداد فوتبالی افغانستان، در ۵ سنبله ۱۳۹۴ برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید