وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایِی با نتیجه 3-0 طوفان را در هم کوبید

۱۲ سنبله, ۱۳۹۴

ورزشگاه پر از تماشایی فدراسیون فوتبال افغانستان امروز شاهد برد شیرین شاهین آسمایی در مقابل طوفان هریرود بود که توانست طوفان را با نتیجه ۳-۰ در هم بکوبد. این برد طرفداران تیم شاهین را بعدا از باخت مایوسانه شان در برابر عقابان هندوکش یکبار دیگر امیدوار ساخته است.

تیم شاهین پنج دقیقه بعد از شروع بازی اولین گول شان را به ثمر رسانیدند. رضا الله یاری با ارسال یک پاس کوتاه به حشمت الله بارکزی یاری نموده و شاهین آسمایی توانست گول اول خود را در مقابل طوفان به ثمر برساند.

این امتیاز اعتماد به نفس تیم شاهین آسمایی را بلند برده و شاهین کوشش نمود تا در پهلوی حملات غافلگیرانه خود خط دفاع خود را نیز تقویه نماید.

در دقیقه ۴۰ ام بازی حشمت الله بارکزی با دریبل های زیبا توپ را از رد پای بازیکنان طوفان کشانیده و آنرا بر روی دروازه طوفان شلیک نمود، اگر چند توپ با تیرک دروازه برخورد نموده و گولی به ثمر نرسید اما این حرکت حشمت بارکزی طرفداران شاهین را به وجد در آورد.

 در نیمه اول اما طوفان هریرود نتوانست درد سری را به شاهین به وجود آورد. در دقیقه آخر بازی رفیع بارکزی با استفاده از یک ضربه آزاد میتوانست تک گول طوفان را به ثمر برساند اما وی نتوانست از این موقعیت استفاده نماید.

در دقیقه ۶۸ بازی سمیع الله محمد توپ را به سلیم سیفی پاس نموده و او هم گول دوم شاهین آسمایی را با بسیار مهارت انجام داد. دیری از این گول نگذشته بود که در دقیقه ۷۰ بازی شاهین آسمایی گول سوم خود را نیز به انجام رسانید.

شاهین با این نتیجه خود بازی امروزی را قدرتمندانه به پایان رسانید و به طرفداران خود امید های تازه بخشید. رضا الله یاری با یک گول زده و یک پاس زیبایی که انجام داد به حیث بهترین بازیکن میدان امروزی شناخته شد.

تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر آغاز میشوند.
این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague).

به اشتراک بگذارید