وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی، 1-3 مغلوب چیتاگونگ آباهانی شد

۲ حوت, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی اولین بازی مرحله گروهی خود در جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷ را که به تاریخ  ۱ حوت ۱۳۹۵ برگزار شد، با نتیجه ۱-۳ به تیم چیتاگونگ آباهانی بنگله‌دیش واگذار کرد. تیم چیتاگونگ آباهانی، قهرمان جام شیخ کمال ۲۰۱۶ است.

هر مسابقه ۳ امتیاز دارد و شاهین با دست خالی از اولین مسابقه خود بیرون آمد. در ادامه این رقابت‌ها، شاهین ۲ بازی دیگر در مرحله گروهی دارد.

بازیکنان چیتاگونگ بازی را با حملات پی‌در‌پی روی دروازه شاهین آغاز کردند؛ در حالی‌که بیشتر حملات آن‌ها توسط خط دفاعی و دروازه‌بان شاهین دفع یا مهار می‌شد اما مهاجم آباهانی توانست در دقیقه ۲۲ اولین گول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه، چیتاگونگ توانست در دقیقه ۳۹ به گول دوم خود دست پیدا کرده و بازگشت شاهین به بازی را با چالشی مضاعف رو‌به‌رو کرد.

شاهین آسمایی با تمرکز بر رد‌و‌بدل کردن پاس‌های خوب و ترتیب دادن حملات فشرده، نیمه دوم را با امید جبران نتیجه آغاز کرد. این تلاش‌ها در دقیقه ۵۸ به نتیجه رسید و سید ناصر حسینی توانست قفل دروازه آباهانی را بگشاید. هرچند، انرژی به دست آمده از این گول بعد از آن‌که چیتاگونگ توانست سومین گول خود را در دقیقه ۸۲ به ثمر برساند، رو به تحلیل رفت.

تلاش بازیکنان شاهین برای جبران نتیجه راه به جایی نبرد و این تیم با نتیجه ۱-۳ مغلوب حریف خود شد.

شاهین آسمایی در ادامه رقابت‌‌های مرحله گروهی جام شیخ کمال ۲۰۱۷، دو مسابقه دیگر را در پیش رو دارد. دومین بازی شاهین به تاریخ ۴ حوت ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل، در مقابل تیم موناگ مارشیانگدیِ نپال برگزار می‌شود.

برای مطلع شدن از مسابقات شاهین آسمایی در جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷، صحفاتِ شبکه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن را لایک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از وب‌سایت رسمی این لیگ به آدرس، www.afhganpremierleague.com ، مراجعه کنید. برای دیدن عکس‌های تیم شاهین آسمایی و این رویداد، صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن، Afghanpremierleague.official را لایک کنید.

 

به اشتراک بگذارید