وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی با شکست دسپین غر بازان خودش را به دومین قهرمانی نزدیک کرد

۴ میزان, ۱۳۹۳

شاهین آسمایی با شکست دسپین غر بازان خودش را به  دومین قهرمانی درلیگ برتر افغانستان روشن نزدیک کرد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن، شاهین آسمایی در بازی برگشت خود در مرحله نیمه نهایی در مقابل دسپین غربازان کار ساده ی داشت. این تیم با برد سه بر صفر دومین حضور خود در فینال لیگ برتر افغانستان روشن مسجل کرد. شاهین در سرتاسر بازی کاملا بر توپ و میدان تسلط داشت و آمار ۶۸ درصدی تصاحب توپ خود نشانگر این امر بود.

بازی تهاجمی تیم پایتخت باعث شد که ۹ بازیکن تیم شرق به حالت دفاعی بروند تا از حملات این تیم جلوگیری کنند اما این خط دفاعی فشرده هم نتوانست ماشین گل زنی تیم کابل را متوقف کند. در دقیقه ۵۵ مقصود هاشمی اولین گل بازی را به ثمر رساند. عدم دید دروازه بان د سپین و برخورد توپ به پای مدافع باعث شد که اولین گل از خط دروازه بگذرد.

شاهین تا دقیقه ۷۹ از حریف با نتیجه یک بر صفر پیش بود اما گل به خودی جمیل ناصری نتیجه را دو بر صفر به نفع شاهین آسمایی کرد. بازی کاملا بر وفق مراد پایتخت نشینان بود طوریکه گل امرالدین شریفی در دقیقه ۹۲ تیر خلاص را بر پیکر دسپین غربازان وارد کرد. توپ برگشت داده شده توسط  دروازه بان دسپین ،کاوش حیدری در مصاف تک به تک با حشمت الله بارکزی نصیب امر الدین شد و او به راحتی گل سوم تیم اش را به ثمر رساند.

شاهین آسمایی در روز ۱۱ میزان ۱۳۹۳ برای مشخص شدن قهرمان این فصل به مصاف عقابان هندوکش می رود. شاهین آسمایی در مرحله گروهی این مسابقات مغلوب عقابان هندوکش شده بود. در آن بازی تعداد زیادی از بازیکنان خوب شاهین برای بازی های آسیایی در کوریا حضور داشتند.

برای دیدن قسمت های حساس مسابقه ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

 

به اشتراک بگذارید