وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی با شکست ‏د‏ میوند اتلان به فینال تورنمنت نوروزی رسید

۲۷ حوت, ۱۳۹۳

مدافع عنوان قهرمانی، شاهین آسمایی، در مرحله نیمه نهایی کار خود را بخوبی انجام داد و با عبور از سد سرخ پوشان جنوب به فینال اولین تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا کرد.

بازیکن با اخلاق شاهین آسمایی، حشمت الله بارکزی، با شوت قدرتمند خود از بیرون محوطه جریمه، خیلی زود طلایی پوشان پایتخت را پیش انداخت. اما این نتیجه زیاد طول نکشید و درست چند دقیقه بعد، سید باقر از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشانید. بعد از این گل هر ۲ تیم حملاتی را روی دروازه‏های همدیگر ترتیب دادند اما طولی نکشید که شاهین دوباره از حریف خود پیش افتاد؛ امر الدین شریفی روی یک ضربه کرنر براحتی با ضربه سر خود، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

«شاهین آسمایی» با گل دقیقه ۱۸ خود توانست تعداد گلهای خود را در ۲ بازی به عدد ۴ برساند و کار را برای مردان جنوب سختر کند. در حالیکه سرخ پوشان نتوانستند بعد از دریافت این گل به خود بیایند و شاهد بازی یک طرفه‏یی بودیم.

مصطفی افشار، مهاجم شاهین، در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر میوند شلیک کرد؛ او براحتی پاس حشمت الله را که از سمت راست نفوذ کرده بود، تبدیل به گل کرد و خیال همه را از صعود شاهین به فینال راحت کرد.

با این نتیجه شاهین به فینال تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ راه پیدا کرد، جایکه منتظر رویارویی با برنده مسابقه سمیرغ البرز و د‏سپین غربازان است.

بازی برگشت تیم‏های سیمرغ البرز و د‏سپین غربازان فردا، ۲۷ حوت ساعت ۰۰:۰۳ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان در جلال آباد برگزار می‏شود.

علاقمندان می‏توانند این مسابقات را به صورت زنده از تلویزیونهای طلوع و لمر و رادیویهای آرمان اف‏ام و آراکوزیا اف‏ام و همچنین سایتهای اختصاصی لیگ برتر افغانستان روشن در رسانه‏های اجتماعی تعقیب کنند.

ویب: https://www.afghanpremierleague.com

یوتیوب: https://www.youtube.com/afghanpremierleague

تویتر: @AfPremierLeague

فیس‏بوک: @AfghanPremierLeague 

گوگل پلاس: @AfghanPremierLeague 

اینستاگرام : @AfghanPremierLeague 

به اشتراک بگذارید