وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی برنده مسابقه دوستانه شد

۲۵ جدی, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی، قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، در یک بازی دوستانه به تاریخ ۲۱ جدی ۱۳۹۵ به مصاف تیم « امر‌خیل »، یکی از تیم‌های لیگ برتر کابل، رفت. این دیدار در ورزش‌گاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد.

هدف اصلی شاهین آسمایی از این بازی دوستانه، محک زدن ظرفیت و توانایی‌های این تیم در مقابل حریف تاجیکستانی خود، حسِلات، در ‌جام کنفدراسیون فوتبال آسیا است. اولین مسابقه شاهین در این جام، به تاریخ ۱۲ دلو ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

جام کنفدراسیون فوتبال آسیا یک تورنمنت سالیانه فوتبال است که در آن باشگاه‌های فوتبال منطقه‌ای که عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند، با هم به رقابت می‌پردازند. برای اولین بار، شاهین آسمایی، تیمی از لیگ برتر افغانستان روشن، توانست جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

بیشتر بازیکنان تیم امر‌خیل، بازیکنان تیم ملی زیر ۱۹ سال افغانستان هستند، این تیم به عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ کابل به حساب می‌آید.

شاهین آسمایی برای نشان دادن برتری خود بر تیم امر‌خیل، این بازی را با حملات پی‌در‌پی شروع کرد. بازیکنان شاهین با هماهنگی، پاس‌های بسیار خوبی را با هم رد و بدل کرده و از ضد‌حملات هم به خوبی استفاده می‌کردند. هرچند، امر‌خیل هم آن‌قدر قوی بود که از به ثمر رساندن گول اول آن‌ها جلوگیری کند. نیمه اول با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، امر‌خیل برای زدن گول اول بازی، بر شدت حملات خود بر روی دروازه شاهین افزود. علی‌رغم تمام این تلاش‌ها، این زین‌الدین شریفی بود که با هوش‌یاری توانست در دقیقه ۷۴ بازی اولین گول بازی را به نام خود ثبت کند. با این گول، شاهین از حریف خود پیش افتاد.

سرانجام، این بازی دوستانه با نتیجه ۱-۰ به نفع شاهین آسمایی به پایان رسید.

بازیکنان شاهین آسمایی جهت حضور قدرت‌مند در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، تمرینات و آمادگی‌های فشرده و دشوار خود را انجام می‌دهند. این تیم از انگیزه بسیار بالایی برای کسب یک عنوان در این تورنمنت برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به وب‌سایت این لیگ، به آدرس www.afghanpremierleague.com مراجعه کنید. مسابقات و قسمت‌های حساس بازی‌ها در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague در دسترس قرار دارند. صفحه اینستاگرام ما را برای دیدن عکس‌های بازیکنان و تیم‌های مورد علاقه خود، لایک کنید. 

به اشتراک بگذارید