وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی به دومین حضور خود در فینال لیگ برتر افغانستان روشن می اندیشد

۴ میزان, ۱۳۹۳

تیم های د سپین غربازان و شاهین آسمایی، مدافع عنوان قهرمانی بازی برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی امروز انجام می دهند. بازی نزدیک مردان شرق در مقابل پایتخت نشینان در بازی رفت تعجب همگان را برانگیخت. این بازی با نتیجه ۱ -۱ به تساوی انجامید در حالی که د سپین غربازان از دقیقه ۷۹ به علت اخراج مهاجم شان، سلیم نعیمی بازی را ۱۰ نفره ادامه دادند.
برنده این مسابقه در فینال لیگ برتر افغانستان روشن، ۱۳۹۳، در مقابل عقابان هندوکش قرار می گیرد. در مصاف این دو تیم در مرحله گروهی عقابان پرواز دیدنی تر نسبت به شاهین داشتند طوریکه تیم بازنده آن بازی شاهین بود. در آن بازی شاهین آسمایی تعداد زیادی از بازیکنان برجسته خود را به خاطر حضور افغانستان در بازی های آسیای کوریا در ترکیب نداشت.
حال آنها به اردوی شاهین برگشته اند و شاهین آسمایی با تمام قدرت در مقابل د سپین غربازان قرار می گیرد.
آنچه که پیش بینی می شود، حملات همه جانبه شاهین آسمایی است در صورتی که تیم شرق برنامه دفاعی خوبی برای کنترل حملات شاهین داشته باشد، آنها شانس برنده شدن در این بازی را دارند

این مسابقه ساعت ۳ بعد از ظهر در استادیوم فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می شود. برای دیدن این مسابقه و پیگیری اخبار زنده آن به طور آن لاین به آدرس های زیر مراجعه کنید.
تویتر: AfPremierLeague,
فیس بوک: AfghanPremierLeague
و یوتیوب: https://www.youtube.com/afpremierleague.

به اشتراک بگذارید