وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی درمقابل چیتاگونگ آباهانی به میدان می‌رود

۱ حوت, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی در اولین مسابقه گروهی خود در جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷ در مقابل چیتاگونگ آباهانی در استدیومِ چیتاگونگِ بنگله‌دیش به میدان می‌رود. این بازی راس ساعت ۰۵:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل برگزار می‌شود.

بعد از این بازی، شاهین به تاریخ ۴ و ۶ حوت ۱۳۹۵، به ترتیب دومین و سومین بازی مرحله گروهی خود را در مقابل تیم‌های موناگ مارشیانگدی از نپال و محمدانِ بنگله‌دیش انجام می‌دهد.

این دومین حضور شاهین آسمایی در یک رویداد بین‌المللی است.  این تیم در اولین تجربه خود، در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ در تاجیکستان به میدان رفت؛ این رقابت به صورت رفت و برگشت و حذفی برگزار شد.

مجتبی فیض، کمک  مربی شاهین، گفت، " ما از نقاط ضعف و مشکلات خود در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، درس‌های زیادی گرفتیم اما از تکرار نشدن آن‌ها در جام بین‌المللی شیخ کمال، مطمین هستیم. " تمرینات شاهین برای ۳ روز پیاپی در شهر چیتاگونگ پی‌گیری می‌شود.

امروز، مربی اگما بردیوف نقاط ضعف تیم را با انتقاد مورد بررسی قرار داد و برای جلوگیری از ابراز هرگونه پیشمانی و افسوس درباره رهبردهای هجومی و ضد حمله جدید صحبت کرد. بویر گفت، " بنده بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دادم و آن‌ها برای کسب عنوان قهرمانی آماده به نظر می‌رسند." 

هر تیم در مرحله گروهی جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷، ۳ مسابقه را انجام می‌دهد و هر پیروزی ۳ امتیاز را به دنبال دارد. ۸ تیم ، ۳ تیم محلی و ۵ تیم خارجی، در این تورنمنت اشتراک کرده‌اند.

برای آگاهی درباره مسابقات و نتایج جام شیخ کمال، شبکه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن را به آدرس‌های زیر، www.afghanpremierleague.com و www.youtube.com/afghanpremierleague تعقیب کنید. برای تماشای عکس‌های شاهین آسمایی و این رویداد، صحفه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن ، Afghanpremierleague.offical، را لایک کنید.

به اشتراک بگذارید