وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی در یک رقابت حساس تیم سیمرغ البرز را 0-5 شکست داد

۲۲ سنبله, ۱۳۹۸

در دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم های شاهین آسمایی و سیمرغ البرز در یک رقابت جذاب و پر شور به منظور صعود به مرحله نهایی رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، به رقابت پرداختند. این مسابقه برای هر دو تیم مهم و سرنوشت ساز بود چون تیم برنده راهی مرحله نهایی شد و تیم بازنده راهی خانه شد.

بازی با هیجان آغاز شد، هر دو تیم با روحیه قوی و به هدف بُرد وارد میدان شدند. شاهین آسمایی نیمه اول بازی را طوفانی آغاز کرد و در نتیجه، در دقیقه ۱۰ بازی، فردین حکیمی، مدافع شاهین آسمایی با انجام خطا بالای بازیکنان سیمرغ البرز، کارت زرد دریافت کرد . از سوی دیگر بازیکنان سیمرغ البرز برای دفع حملات تیم شاهین آسمایی از تمام قوت و انرژی استفاده میکردند، اما تیم شاهین آسمایی فشار بازی را شدید تر ساخته و در دقیقه ۳۴ بازی توسط رؤف قادری، در نتیجه اشتباه خط دفاعی سیمرغ البرز به گول اول رسید. 

بازیکنان سیمرغ البرز با تمام توان در صدد جبران گول بودند و روی دروازه شاهین آسمایی چندین فرصت گول زنی ایجاد کردند اما دروازه بان شاهین آسمایی، کاوش حیدری، با مهارت کامل موفق به دفع آنها شد. بازیکنان سیمرغ البرز توانستند که فقط برای ۱۰ دقیقه نتیجه بازی را حفظ کنند و یکبار دیگر، در دقیقه ۴۶ بازی، در نتیجه ضد حمله عالی، رؤف قادری برای دومین بار موفق به گول زنی شد و نتیجه بازی را ۰-۲ به نفع شاهین آسمایی تغییر داد.

رؤف قادری، ستاره فوتبال تیم شاهین آسمایی، متوقف شدنی نبود و یکبار دیگر با عملکرد فوق العاده دیدنی، در دقیقه ۴۸ بازی هتریک خود را کامل ساخت و نیمه اول را با برتری ۰-۳ به نفع شاهین آسمایی به پایان رساند.

نیمه دوم نیز با جدیت و حساسیت کامل آغاز شد. تیم سیمرغ البرز در موقعیت بدی قرار گرفته بود و برای مساوی ۳ و برای برد ۴ گول نیاز داشت، آنهم در صورت که دروازه خود را در نیمه دوم بسته نگه میداشت. شاهین آسمایی با برتری نیمه اول، از هر نگاه اختیار بازی را در دست داشت. برتری زمان صد در صد شد که مصطفی افشار در دقایق ۷۲ و ۹۰ بازی ۲ گول به ثمر رساند. 

این بازی با نتیجه ۰-۵ به نفع شاهین آسمایی به پایان رسید و سیمرغ البرز از رسیدن به مرحله نهایی فصل هشتم باز ماند.

رؤف قادری بخاطر بازی زیبا و به ثمر رساندن ۳ گول در این بازی جایزه بهترین بازیکن را بدست آورد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

به اشتراک بگذارید