وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی 5-0 د‌اباسین څپې را در هم کوبید

۱۲ سنبله, ۱۳۹۵

در یک مسابقه هیجان‌انگیز، « شاهین آسمایی» توانست به یک پیروزی حیاتی دست پیدا کند. آنها توانستند در ۱۲ سنبله ۱۳۹۵، تیم « د‌اباسین څپې» را در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان با نتیجه سنگین ۵-۰ مغلوب کنند. این مسابقه برای هر دو تیم بسیار سرنوشت ساز بود چون پیروزی در این میدان، گام مهمی برای صعود به مراحل بعدی محسوب می‌شد.

این بازی، ششمین مسابقه لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ در هفته دوم آن بود.

شاهین بازی را با اعتماد به نفس و میل به پیروزی شروع کرد. پایتخت‌نشینان توانستند در در دقیقه ۲۸ اولین گل مسابقه را به ثمر برسانند، این گل تسلط آنها را بر جریان بازی بیشتر کرد. در ادامه، سید ناصر حسینی، بازیکن خط میانی شاهین، توانست با یک گل حیرت‌انگیز، گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کند.

بازی با نتیجه ۲-۰ در نیمه اول به نفع شاهین آسمایی به پایان رسید اما ۴۵ دقیقه دوم داستان دیگری برای طلایی پوشان بود. در دقیقه ۵۴، امرالدین شریفی با یک ضربه سر، دروازه د‌اباسین څپې را برای بار سوم باز کرد. این ۳ گل پایان کار نبود؛ امان‌الله سرداری و حشمت‌الله بارکزی در دقایق نهایی توانستند با گل چهارم و پنجم،  پیروزی شاهین را قطعی نمایند.

حملات بازیکنان د‌اباسین څپې با وجود آگاهی از ضعف‌شان، راه به جایی نبرد. با وجود آن‌که این تیم در نیمه اول خوب بازی کرد، باز هم آنها موفق به گل‌زنی نشدند. شرق‌نشینان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این شکست انجام دادند اما این خواسته آنها به جایی نرسید. آنها نیمه دوم را تدافعی آغاز کردند. مربی این تیم  برای کاستن از تعداد گل‌های احتمالی دیگر، دروازه‌بانش را در نیمه دوم تعویض کرد که این تعویض هم موثر واقع نشد.

آمار بازی نشان‌گر آن بود که بازی به طوری قابل‌ توجه‌ای در اختیار شاهین بود. طوری‌که  ۶۵ درصد مسابقه در اختیار آنها بود. جایزه بهترین بازیکن مسابقه به امرالدین شریفی، بازیکن خط میانی شاهین، تعلق گرفت.

شما می‌توانید این مسابقه را از صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague))  تماشا کنید. برای کسب معلومات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به این وب سایت (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید