وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین با شکست دادن آمو برای سومین بار به مسابقه نهایی صعود کرد

۷ میزان, ۱۳۹۴

بازی امروز بین شاهین آسمایی و موج های آمو در حالی آغاز گردید که در دقیقه چهارم بازی شاهین توانسته بود توپ را به نزدیک دروازه آمو آورده و نزدیک بود گول زنی نماید اما داور دیدار آرزوهای شاهین را با آب یکسان کرده و این ضربه شاهین را موقعیت آفساید اعلان نمود.
شاهین در دقایق اول بازی بدون هیچگونه هراسی و بصورت بی باکانه بازی مینمود. شاهین آسمایی چندین حمله را بالای دروازه آمو سازماندهی کرده تا که بالاخره ثمره تلاش های خود را گرفتند؛ در دقیقه نهم بازی حشمت الله بارکزی توانست اولین گول بازی را به نفع شاهین آسمایی به ثمر رسانده و به این ترتیب شاهین آسمایی با نتیجه ۱-۰ از موج های آمو سبقت گرفت.
در دقیقه ۱۲ بازی تیم موج های آمو از طریق یک کارنر شانس گول زنی را داشتند اما مسعود قاری زاده به توپ ضربه محکم زده و توپ از بالای سر دروازه شاهین در گذشت.
در دقیقه ۲۶ بازی شاهین برای دو چند ساختن تعداد گول های خود بسیار زیاد نزدیک شده بود اما ضربه قوی جمیل ناصری به تیرک بالایی دروازه آمو با تفاوت چند سانتی متر به هدف نخورد. به هر حال طوری معلوم میشد که ترکیب عالی دفاع و حمله شاهین برای تیم موج های آمو مشکل آفرین خواهد بود و تیم موج های آمو در مقابل آن کاری کرده نمیتواند اما در دقیقه ۳۵ بازی مسعود قاری زاده توانست گول تساوی را با استفاده از یک ضربه چیپ زیبا به ثمر برساند.
گول تساوی یک بار دیگر به تیم آمو امیدهای تازه بخشید و آنها در طول نیمه اول بازی به صورت پیگیر به حملات خود ادامه دادند. نیمه اول با رقابت سرسخت هر دو جناح برای تسلط بر جریان بازی به پایان رسید اما شاهین باز هم با نتیجه مجموعی ۴-۳ از موجهای آمو پیش بود.
با شروع نیمه دوم تیم موج های آمو به صورت آنی مجبور گردید تا به صورت دفاعی بازی نمایند، در دقایق ۴۶ و ۵۵ بازی تیم شاهین با ضربات دقیق بر روی دروازه آمو تهدید به گول زنی کردند اما دروازه بان با استعداد موج های آمو، حزب الله توانست به صورت موفقانه این حملات را دفع نماید.
با نزدیک شدن دقایق آخر بازی تیم موج های آمو با گذشت هر دقیقه نا امید شده میرفت اما باز هم در این لحظات آمو توانست چند فرصت گول زنی را مساعد سازند. در دقیقه ۷۱ بازی جعفر صدیقی شانس بسیار نزدیک گول زنی را فراهم ساخته بود اما این موقعیت از سوی داور دیدار به صورت افساید اعلان گردید.
با فرارسیدن ویسل پایان بازی شاهین باز هم با نتیجه ۴-۳ پیشتاز بود، با این نتیجه شاهین توانست به مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن صعود کند. در دیدار نهایی این رقابت ها تیم شاهین آسمایی با تیم د سپین غر بازان روبرو خواهد شد، این بازی به تاریخ ۱۰ میزان در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار میشود.
دیدن بازی جالب و دیدنی نهایی را از دست ندهید! قرار است این مسابقه به تاریخ ۱۰ میزان، روز جمعه به ساعت ۳ بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شود. بازی را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ایم تعقیب نمایید. برای آگاهی از مطالب و اخبار مهم این بازی ها به صفحات اجتماعی لیگ برتر و همچنان صفحه رسمی انترنتی ما مراجعه کنید! (www.AfghanPremierLeague.com)

به اشتراک بگذارید