وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین با پیروزی در برابر اتلان توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نماید

۲۰ سنبله, ۱۳۹۴

بازی امروز بین شاهین آسمایی و د میوند اتلان تا الحال از پر هیجانی ترین بازی های فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن بود. ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان نیم ساعت قبل از شروع بازی به صورت کامل از تماشاچیان فوتبال پر شده و در تمام ورزشگاه جای پای پیدا نمیشد. هزاران هوادار فوتبال در حالیکه تلاش دخول به ورزشگاه را داشتند اما نسبت نبود جای به خانه های خود نا امید برگشتند.

بازی مطابق انتظارات هواداران به صورت سریع آغاز گردیده و در اولین دقایق نیمه اول هر دو جناح بالای دروازه حریف حملات سختی را انجام دادند.
در دقیقه ۸ بازی فرزاد عطایی از بازیکنان خط دفاع اتلان در حالیکه میخواست حمله ای از حشمت الله بارکزی را تکل نماید از سوی داور بازی مقصر شناخته شده و شاهین آسمایی به این صورت یک ضربه پینالتی به دست آوردند. سمیع الله محمدی توانست با این ضربه پینالتی خود در دقیقه نهم بازی دروازه اتلان را باز نموده و به این ترتیب اولین گول شاهین آسمایی را به ثمر برساند.

در بازی امروز هواداران شاهین آسمایی تیم خود را با شور و هلهله زیاد تشویق و بدرقه میکردند. در دقایق آخر نیمه اول اتلان برای گول تساوی خود دو شانس طلایی را از دست دادند. شانس اول زمانی از دست رفت که سید باقر میرسالمی به مصطفی افشار پاس زیبا داد اما مصطفی افشار در زدن گول وقت بیشتر به خرچ داده و به این ترتیب اتلان شانس گول زنی را از دست دادند. وحید ندیم با یک چیپ زیبا بر بالای سر دروازه بان شاهین حمیدالله یوسفزی شانس دوم گول زنی را داشتند اما محمد هاشمی توانست از یک گول یقینی اتلان جلوگیری نماید.

نیمه اول این بازی زیبای فوتبال زمانی به پایان رسید که اتلان به صورت مکرر برای انجام دادن گول تساوی آخرین تلاش های خود را به خرچ دادند.

در دقایق اول نیمه دوم رضا الله یاری، به جمیل ناصری یک پاس زیبا داد و جمیل هم با قوت زیاد به توپ ضربه زده اما توپ جمیل با تیرک دروازه اتلان برخورد نموده و گولی به ثمر نرسید.

در دقیقه ۵۶ بازی شاهین آسمایی اولین تبدیل خود را زمانی انجام دادند که عمران ولیزاده به عوض جمیل ناصری به میدان داخل گردید. عمران در دقیقه ۶۱ بازی یک چانس بسیار خوب گول زنی را فراهم ساخته بود اما دروازه بان اتلان امان الله طوفان توپ را از سر دروازه خود به بیرون فرستاد.

طرفداران شاهین در دقیقه ۶۴ بازی تمام ورزشگاه را به لرزه در آوردند، علت این سر وصدا گول بود که توسط عمران ولیزاده به ثمر رسید اما از شانس بد شاهین که این صحنه از سوی داور افساید اعلان گردید.

اتلان در دقایق آخر بازی هم شانس خود را ازمایش کردند اما با وجود تلاش های فراوان آنها نتوانستند دروازه شاهین را باز نمایند. بعد از پیروزی امروز در مقابل اتلان، شاهین آسمایی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا کردند. سرنوشت اتلان حالا در بازی آینده بین سیمرغ البرز و طوفان هریرود نهفته است.
تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:

به اشتراک بگذارید