وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین در نیمه نهایی 1394 با موج های آمو به رقابت میپردازد

۵ میزان, ۱۳۹۴

بازی های نیمه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن امروز با بازی جذاب و دیدنی شاهین آسمایی و موج های آمو ادامه میابد.

شاهین آسمایی با داشتن دو برد، یک باخت و  ۶ امتیاز مجموعی توانسته است در صدر گروه خود قرار گیرد. تیم موج های آمو در گروه ب رقابت ها توانسته است جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. آمو با داشتن یک مساوی، یک برد و یک باخت در مجموع ۴ امتیاز کسب نموده است.

در بازی بعد از ظهر امروزی شاهین آسمایی به صورت واضح از طرفداری تماشاچیان بیشتر ورزشگاه برخوردار خواهد بود، علاوه بر آن شاهین آسمایی در ترکیب خود از بازیکنان فعلی و سابق تیم ملی افغانستان نیز برخوردار بوده بناءً گفته میتوانیم که شکست دادن شاهین آسمایی کار دشواری خواهد بود. بازیکنان مطرح شاهین آسمایی هر یک امرالدین شریفی و محمد عظیم نجفی در جریان تمرینات جراحت برداشته و نمیتوانند در بازی امروز اشتراک نمایند.

گرچند، موج های آمو برای اولین بار از مرحله گروهی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن صعود کرده و با این کار خود همه را شگفت زده ساخته است. تیم موج ها کار دشواری را در پیشرو داشته اما اگر با هم به صورت منسجم بازی نمایند با در نظرداشت ماهیت فوتبال میتوانند به تیم شاهین آسمایی درد سر پیدا کنند.

تماشای این بازی جالب نیمه نهایی را به هیچ صورت از دست ندهید.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید
Youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید