وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین فردا به مصاف حاصلات می‌رود

۱۱ دلو, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی، قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به مصاف خوسیلوت، نماینده تاجیکستان، می‌رود. این مسابقه در چهارچوب رقابت‌های جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، و  در دو بازی رفت و برگشت به صورت حذفی انجام می‌شود. این بازی در استدیوم مرکزی جمهوری درشهر دوشنبه، به تاریخ ۱۲ دلو ۱۳۹۵، راس ساعت ۰۳:۰۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل، برگزار می‌شود.

شاهین آسمایی اولین باشگاه فوتبال افغانستان است که در یک رویدادِ جام کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور پیدا می‌کند. انتظار می‌رود این مسابقه یک چالش نفس‌گیر برای شاهین باشد؛ هرچند این تیم امیدوار است تا در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، برای فوتبال افغانستان تاریخ‌ساز شود.

شاهین بعد از ورود به شهر دوشنبهِ تاجیکستان به تاریخ ۶ دلو ۱۳۹۵، تمرینات آماده‌سازی خود را در استدیوم مرکزی جمهوری از سر گرفت. همه این جلسات زیر نظر مربی این تیم، بویر اگمابردیوو و دستیارش، مجتبی فیض، برگزار شد.

حریف شاهین، خوسیلوت، در ترکیب خود از ۳ بازیکن آفریقایی، ۱ ازبک، و ۵ ملی‌پوش تیم ملی تاجیکستان بهره‌مند است. هم‌چنین، امتیاز میزبانی سبب خواهد شد تا این تیم از حضور حداکثری هواداران خود در استدیوم، نهایت استفاده را ببرد.

مربی شاهین، بویر اگمابردیوو ، گفت، " ما به اندازه کافی از تیم خوسیلوت شناخت داریم، ما می‌دانیم که آن‌ها چه امتیازاتی دارند اما ما می‌خواهیم شگفتی‌ساز شده و حریفان خود را با شکست رو‌به‌رو کنیم."

این مسابقه سخت و دشوار از آن‌جای‌که با آرزوها و غرور افغان‌ها گره خورده است، توجه همه آن‌ها را در سراسر افغانستان به خود جلب خواهد کرد.

حمیدالله یوسف‌زی، دروازه‌بان دوم این تیم، در جریان تمرینات شاهین در شهر دوشنبه مصدوم شد و شانس حضور در ترکیب این تیم را در مسابقه فردا از دست داد. هم‌چنین، حشمت‌الله بارکزی، مهاجم شناخته شده این تیم، به خاطر مصدومیت نمی‌تواند شاهین را در این مسابقه حساس همراهی کند.

برای پی‌گیری لحظه به لحظه از اخبار پیرامون  این مسابقه هیجان‌انگیز، صفحاتِ مربوط به رسانه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن را تعقیب و لایک کنید. برای خواندن مطالب بیشتر درباره مسابقه پیش روی شاهین به وب سایت لیگ برتر افغانستان روشن، www.afghanpremireleague.com رفته و برای دیدن عکس‌های این مسابقه، صفحه اینستاگرام این لیگ ، Afghanpremierleague.offical را لایک کنید.

به اشتراک بگذارید