وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین قرنطیه می‌شود

۴ دلو, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی در آخرین مرحله تمرینی خود، سر از تاریخ ۱ دلو ۱۳۹۵، به مدت ۱۰ روز قرنطیه خواهد شد. هدف از این برنامه، ایجاد فرصتی برای بررسی و شناخت دقیق نقاط ضعف، کمبودها، و مشکلات تخنیکی است. این ارزیابی توسط مربی و دستیار وی، بویر اگمابردیو و مجتبی فیض، انجام می‌شود. در این مدت روی قدرت بدنی، هماهنگی در رد و بدل کردن پاس‌ها، و برنامه‌های دفاعی،  هجومی، و ضد حملات، تمرینات مضاعف انجام می‌شود. در کل، اولویت شاهین ارتقاء تاکتیک‌های تیمی است.

بویر اگمابردیو، مربی شاهین،  هفته گذشته وارد کابل شد تا بالای عمل‌کرد و تمرین این تیم برای حضور در جام کفندراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، نظارت داشته باشد.

مجتبی فیض، کمک مربی این تیم گفت، " با روحیه‌ای که تیم ما دارد، سعی می‌کنیم با ارایه یک بازی هدف‌مند، شروعی خوب در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ داشته باشیم. بازیکنان ما هر روز را با تمرینات فشرده در ورزش‌گاه فدراسیون فوتبال افغانستان شروع می‌کنند و مرحله قرنطین باعث می‌شود تا بازیکنان روی عمل‌کرد، تغذیه، و سلامتی خود تمرکز بیشتری داشته باشند." حضور همه بازیکنان در این تمرینات الزامی است.

شاهین آسمایی در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷،  به مصاف تیم خوسیلوت، یک باشگاه فوتبال تاجیکستانی، می‌رود. انتظار می‌رود که این مسابقه، یک رقابت سخت و نزدیک باشد. آقای فیض گفت، " شاهین همیشه برای پیروزی مبارزه می‌کند و با همین برنامه به مصاف حریف خود در جام کنفدارسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، خواهد رفت."

 قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، شاهین آسمایی، توانسته است در ۲ بازی دوستانه در یک‌شنبه و سه‌شنبه هفته گذشته، تیم‌های امر‌خیل و جوانان اردو را  شکست دهد. این پیروزی‌ها امید علاقه‌مندان فوتبال درافغانستان را بالا برده است و نشانه‌ای از توانایی این تیم برای پیروزی در بازهای خارج از خانه محسوب می‌شود.

جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، باشگاه‌های عضو این کنفدراسیون را برای رقابت در یک آوردگاه بین‌المللی گرد هم می‌آورد. این برای اولین بار است که یک تیم از لیگ برتر افغانستان روشن، شانس حضور و قهرمانی در این جام را به دست آورده است.

با ما باشید و برای کسب معلومات بیشتر درباره تمرینات آماده سازی تیم شاهین آسمایی و مسابقه این تیم در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ به  وب سایت لیگ برتر www.afghanpremierleague.com مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های تیم‌های مورد علاقه خود، صفحه اینستاگرام لیگ برتر Afghanpremierleague.official را لایک کنید!

به اشتراک بگذارید