وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین و سیمرغ در نیمه‌نهایی به مصاف هم می‌روند

۱ میزان, ۱۳۹۵

بعد از اتمام مرحله گروهی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، فقط ۴ تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. تیم‌های شاهین آسمایی، سیمرغ البرز، موج‌‎های آمو، و د‌میوند اتلان برای کسب ‌عنوان قهرمانی فصل پنجم، جواز حضور در این مرحله را کسب کردند. اولین مسابقه نیمه‌نهایی، امروز، ۱ میزان ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر با مصاف « شاهین آسمایی » و « سیمرغ البرز» شروع می‌شود.

شاهین آسمایی، نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، در این بازی بازیکنانی چون عبدالله عبدالی، جمیل نصیری، زین‌الدین شریفی، کاوش حیدری، و سمیع‌الله محمدی در ترکیبِ اول خود در اختیار ندارد و با این شرایط در مقابل حریف خود در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به میدان می‌رود. در حال حاضر، این بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان را در ویتنام همراهی می‌کنند و قرار است که در ترکیب این تیم به مصاف تیم‌های ملی چین و جاپان بروند. متاسفانه، سید محمد هاشمی، مدافع شناخته شده شاهین، در این دیدار غایب خواهد بود و این موضوع زنگِ خطری برای خط دفاعی تیم پایتخت محسوب می‌شود.

شاهین آسمایی در بیشتر بازی‌های که در مقابل سیمرغ البرز در لیگ برتر افغانستان روشن انجام داده است، برنده میدان بوده است. به نظر می‌رسد که شاهین از امتیاز بازی در زمینِ خود برخوردار است هر‌چند، سمیرغ می‌تواند به خوبی با استفاده از نقاط ضعف حریف خود، بازی امروز را به نفع خود به پایان ببرد. 

در این فصل لیگ برتر افغانستان روشن، عبدالحق فیضی، کمک‌مربی اسبق تیم شاهین، اکنون به عنوان کمک‎مربی تیم سیمرغ البرز فعالیت میکند. فیضی با تاکتیک‌ها و استراتژی‌های شاهین به خوبی آشنا هست.

در بازی برگشت که در ۴ میزان ۱۳۹۵ برگزار می‌شود، سیمرغ میزبان شاهین خواهد بود.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید