وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

" شوتی برای آینده ای درخشان "، رقابتی برای جایزه ی ارزشمند

۲۶ اسد, ۱۳۹۵

اگر شما در سنین بین ۱۴-۱۶ سال قرار دارید و یکی از حامیان فوتبال می باشید، لیگ برتر افغانستان روشن، رقابت هیجان انگیزی را در نظر دارد که طی آن دو نفر واجد شرایط را  جهت حضور در یک دوره ی دو هفته ای آموزش فوتبال در یکی از بهترین مکاتب فوتبالِ یکی از کشور های منطقه بفرستد. اشخاصی که اعضای تیم ملی افغانستان هستند ویا برندگان فصل قبل این مسابقه هستند واجد شرایط برای این رقابت شمرده نمی شود.

طی این فرصت طلایی، دو برندهء نهایی نحوه بازی کردن فوتبال با معیار های جهانی را تحت نظارت مربیان مشهور فوتبال یاد خواهند گرفت!

این رقابت  شامل سه مرحله  است و شما باید برای باقی ماندن در آن، هر مرحله را با موفقیت به پایان برسانید:

مرحله اول:  مقاله نویسی (۱۹آگست- ۱۰ سپتمبر)

  • پاسخ خود را در مورد سوال زیر در حداقل ۲۰۰ کلمه بنویسید. شما می توانید از فورمه ای که در پایین صحفه آمده است، استفاده کنید. سوال:
  • ·          " ورزش چه نقشی را برای مبارزه با افراط گرایی و تحکیم وحدت ملی در افغانستان ایفا می کند؟"
  • پاسخ شما باید توسط شخص خود شما تحریر گردد.

مرحله دوم: رقابت در مهارتهای فوتبال – دور اول ( ۱۷ ستپمبر - ۲۰سپتمبر)

  • در این دوره، ۶۸ اشتراک کننده (یک پسر و یک دختر از هر ولایت) که با موفقیت از مرحله ی اول عبور کردند، مهارتهای فوتبالی خویش را به نمایش می گذارند.
  • ۸ مکان مهارت یابی که از ۸ منطقه افغانستان نمایندگی می کنند برای استقبال از شرکت کننده گان در نظر گرفته می شود.
  • یک پسر و یک دختر از هر منطقه برای حضور در مرحله ی نهایی انتخاب می شوند.

مرحله سوم:  رقابت در مهارتهای فوتبال – دور دوم ( ۲۲سپتمبر – ۲۶ سپتمبر)

  • از ۶۸ اشتراک کننده در مرحله دوم، ۱۰ اشتراک کننده برتر آن برای مرحله سوم که در جریان مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر افغانستان روشن نیز می باشد، انتخاب می شوند.
  • اسامی برنده گان نهایی که ۲ نفر می باشند به صورت زنده اعلان شده و جایزهء ارزشمندی در جریان مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر افغانستان روشن به آنها اعطاء می شود.

برای آگاهی بیشتر:

۱. سن شما باید بین ۱۴ تا ۱۶ باشد و مهارتهای اولیه فوتبال را هم دارا باشید.

۲. فورمه ای که در پایین صفحه است باید بطور کامل پر شود ( نام، سن، ولایت، مکتب و شماره تلفن). بر علاوه، یک کپی از تذکره (کارت هویت ملی) را نیز در فورم خانه پری شده و نوشته تان       ضمیمه نمایید.

۳. لیست شرکت کننده گانی که هر مرحله را با موفقیت پشت سر می گذارند در وب سایت لیگ برتر افغانستان روشن و رسانه های اجتماعی اعلان می شود.

این برنامه برای تشویق رهبران جوان و آینده کشور به تحصیل، ورزش، و تشویق آنها که سفیر تغیرات مثبت در جامعه باشند در نظر گرفته شده است. امیدواریم که این برنامه بتواند بین ورزش و تحصیل پیوند داده تا جوانان از اهمیت آنها آگاه شوند. در راستای این هدف، لیگ برتر فوتبال افغانستان روشن درصدد نشر ارزشهایی برای رشد شخصیت نوجوان است، همچنین در کنار این مهم مهارتها و تکنیکهای فوتبال آنها نیز رشد خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید