وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شکست غیر منتظرۀ طوفان در مقابل اتلان

۱۸ سنبله, ۱۳۹۵

« د‌میوند اتلان» در یک مسابقه نفس‌گیر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان با « طوفان هریرود» رو به رو شد. د‌‌میوند اتلان با این پیروزی و کسب ۳ امتیاز دیگر حضور خود را در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ مسجل ساخت.

میوند و طوفان در بازی‌های اول خود، برنده میدان بودند و در این بازی سعی می‌کردند تا اشتباهی از آنها صورت نگیرد.

طوفان هریرود با روحیه خوبی که از شکست شاهین آسمایی، یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ برتر افغانستان روشن،  به دست آورد بود، این مسابقه را با اطمینان از پیروزی شروع کرد. بازیکنان این تیم با رد و بدل کردن پاس‌های عالی و شلیک ضربات آخر سعی در زدن گل اول مسابقه و در اختیار گرفتن میدان از حریف خود داشتند. هر‌چند، این تاکتیک موثر واقع نشد و فرصت‌ها بسیار طلایی یا از دست می‌رفت یا بازیکنان میوند مانع از گل شدن آنها می‌شدند.

در دقیقه ۱۸ مسابقه، یار‌محمد ذاکر‌خیل، هافبک شناخته شده میوند، قفل دروازه طوفان را از روی نقطه پنالتی باز کرد. بازیکنان میوند بعد از به ثمر رسیدن گل اول برای حفظ نتیجه، در لاک دفاعی فرو رفتند.

در‌حالی‌که طوفان هریرود ۶۰ درصد بازی را در اختیار خود داشت، نماینده حوزه غرب این مسابقه را به د‌میوند اتلان واگذار کرد.

با این پیروزی، اتلان در آخرین بازی مرحله گروهی خود به مصاف شاهین آسمایی خواهد رفت.

این مسابقه در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague، در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به این وب سایت، www.afghanpremireleague.com، مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید