وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان به پیروزی دیرهنگام 6 – 0 دست یافت

۷ میزان, ۱۳۹۶

آخرین رقابت مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان امروز، ۷ میزان ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی شد. در بازی مذکور نمایندۀ زون غرب کشور، طوفان هریرود به مصاف تیم د اباسین څپې رفت. طوفان هریرود حریف خود را با نتیجۀ ۶ – ۰ به زانو درآورد. 

طوفان هریرود گولی که شایستۀ آن بود را در نخستین شش دقیقۀ نیمۀ نخست بازی توسط بازیکن ورزیدۀ خود، ظریف فراهی به ثمر رساند. متعاقباً پس از این گول، طوفان هریرود به صورت پی‌هم به جانب دروازۀ حریف خود تهاجم کرد. در دقایق ۳۲ و ۴۳، نوراحمد احمدی و رحمت الله خیرخواه گول دوم و سوم را به ثمر رساندند. 

تیم د اباسین څپې نتوانست راهکار تهاجمی منحصر به خود را مشخص نماید و نیمۀ نخست با نتیجۀ ۳ – ۰ به سود تیم طوفان به پایان رسید. 

در نیمۀ دوم، ولید حبیبی، علی احمد، و رحمت الله از تیم طوفان با سه گول دیگر نتیجۀ بازی را به ۶ – ۰ رساندند و دیگر برای تیم د اباسین څپې هیچ امیدی باقی نماند. د اباسین څپې در طول نیمۀ دوم نیز هیچ فرصتی کسب نکرد تا تغیری در نتیجۀ بازی وارد کند. 

با این باخت قطعی، تیم د اباسین څپې در جایگاه هشتم فصل ششم لیگ برتر متوقف شد. در حالی که طوفان هریرود تنها با تفاوت یک امتیاز به نسبت تیم سیمرغ البرز، به صورت مجموعی با چهار امتیاز چانس حضور در رقابت‌های مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر را از دست داد. 

علی احمد یارزاده جایزۀ بهترین بازیکن این رقابت را کسب کرد. طوفان هریرود ۵۵ در صد بازی را در اختیار داشت. 

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

به اشتراک بگذارید