وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان هریرود از سد شاهین آسمایی گذشت

۵ سنبله, ۱۳۹۵

لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، فصل پنجم، شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات خود بود. در این بازی نفس‌گیر، « طوفان هریرود » به مصاف قوی‌ترین حریف خود،« شاهین آسمایی »، رفت.  هر دو تیم جزء مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ محسوب می‌شوند. هزاران علاقمند فوتبال این مسابقه را از نزدیک در ورزشگاه فدراسیون فوتبال تماشا کردند.

بیشتر تماشاگران منتظر برد شاهین آسمایی بودند هر‌چند در ادامه ناامید به خانه برگشتند. شاهین بازی را با تسلط و آرزوی پیروزی شروع کرد. این تیم با داشتن بازیکنان ملی پوش، نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ شده بود.

در طرف دیگر، طوفان هریرود، تمرینات بسیار سختی را برای حضور قدرت‌مندانه و قهرمانی در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ پشت سر گذاشته بود. برای رسیدن به این مهم، آنها ۳ بازیکن ملی‌پوش را به خدمت گرفته‌اند.

مسابقه در نیمه اول با هیجان و فشار زیادی بدون به ثمر رساندن هیچ گلی، به پایان رسید. هر‌چند، فردین حکیمی، بازیکن میانی طوفان، توانست اولین گل این بازی را در دقیقه ۷۲ وارد دروازه شاهین کند. شاهین برای جبران این گل، به تلاش خود ادامه داد اما متاسفانه نتواست این خواسته را برآورده کند. بعد از دقیقه ۸۶، این محمد رفیع بارکزی، بازیکن برجسته خط میانی طوفان، بود که گل تمام کننده تیم خود را به ثمر رساند. این گل خیال طوفان را از برنده شدن در این مسابقه راحت کرد.

با نگاهی به آمار مسابقه، هر دو تیم به طور مساوی توپ و میدان را در اختیار داشتند. ۲ بازیکن طوفان با کارت زرد داور رو به رو شدند. سرانجام، بازی با نتیجه ۲-۰ به نفع طوفان هریرود به پایان رسید.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌ام و همچنین صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague)) نشر می‌شوند.

 

به اشتراک بگذارید