وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان هریرود با نتیجه 2-0 از سد سپین غر بازان گذشت

۲۱ سنبله, ۱۳۹۸

در اولین مسابقه مرحله نیمه نهایی و سیزدهمین دیدار فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم های طوفان هریرود و د سپین غر بازان در یک رقابت تنگاتنگ و حساس به منظور صعود به مرحله نهایی رقابت ها، به مصاف هم رفتند. این مسابقه برای هر دو تیم مهم و سرنوشت ساز بود چون تیم برنده راهی مرحله نهایی شد و تیم بازنده از مرحله نهایی مسابقات باز ماند.

بازی با جذابیت و هیجان تمام آغاز شد، هر دو تیم با روحیه قوی و به هدف برد وارد میدان شدند. طوفان هریرود نیمه اول بازی را طوفانی آغاز کرد و بازی را در اختیار گرفت. از سوی دیگر سپین غر بازان برای دفع حملات تیم طوفان هریرود از تمام قوت و انرژی استفاده کرد اما تیم طوفان هریرود فشار بازی را شدید تر ساخته و در دقیقه ۱۸ بازی توسط معروف محمدی از روی نقطه پنالتی به گول رسید. 

بازیکنان سپین غر بازان بعد از دریافت یک گول از طرف تیم طوفان هریرود دوباره به بازی برگشتند و با هماهنگی تیمی چند فرصت را روی دروازه طوفان هریرود ایجاد کردند اما موفق به گول زنی نشدند. بازی تا دقیقه ۴۵ با همین نتیجه ۱-۰ به سود تیم طوفان هریرود به پیش میرفت اما باز هم این معروف محمدی بود که با ضربه آزاد دروازه تیم سپین غر بازان را برای دومین بار باز کرد. بازی با نتیجه ۲-۰ به نفع طوفان هریرود در نیمه اول به پایان رسید.

بازیکنان هر دو تیم بعد از استراحت ۱۵ دقیقه یی دوباره وارد میدان شدند و برای رقابت به نیمه دوم بازی پرداختند. تیم سپین غر بازان تلاش میورزید تا در نیمه دوم، بازی را در اختیار بگیرد و گول های خورده را جبران نماید. طوفان هریرود بر خلاف نیمه اول در نمیه دوم، بازی را دفاعی آغاز کرد و تلاش داشت تا با همین نتیجه نیمه دوم  را به پایان برساند. سپین غر بازان در نیمه دوم بازی نیز به گول نرسید و بازی با نتیجه ۲-۰ به سود تیم طوفان هریرود به پایان رسید. تیم طوفان هریرود با پیروزی در این مسابقه به مرحله نهایی راه یافت و تیم سپین غر بازان از مسابقات فصل هشتم لیگ برتر افغانستان حذف شد. 

معروف محمدی با عملکرد عالی و به ثمر رساندن دو گول به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید