وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان هریرود برای کسب عنوان سومی عقابان هندوکش را در هم کوبید

۱۸ میزان, ۱۳۹۲

عقابان هندوکش و طوفان هریرود برای کسب مقام سومی و جایزه نقدی ۲۵۰۰۰۰ امروز در استادیوم فدراسیون فوتبال افغانستان رو در روی هم قرار گرفتند. هر دو تیم  از عدم حضورشان در فینال رنج می بردند. طوفان هریرود، شاهین آسمایی را دو بر صفر در بازی رفت شکست داده بود اما در بازی برگشت سه گل از این تیم دریافت کرد و در مجموع دو بازی با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را شاهین واگذار کرد. همانند آن،  عقابان هندو کش بازی رفت خود را ۲ بر ۱ برده بود اما با بدشانسی ، پنالتی را در دقیقه ۱۱۹ به تیم سیمرغ دادند ، باعث شد که با نیتجه ۴ بر ۳ بازنده آن بازی شوند.

در بازی امروز، در نیمه اول شاهد سه موقعیت خطرناک برای طوفان بودیم، در دقیقه ۱۷ ضربه غلام رضا یعقوبی به تیرک افقی دروازه اصابت کرد درحالیکه ضربه سر سلیم نعیمی در دقیقه ۲۴ توسط دروازه بان عقابان به راحتی گرفته شد. در دقیقه ۲۷،  توپ ارسالی به کاپیتان طوفان رافی بارکزی رسید و ضربه او بعد از برخورد به تیرک به تور پشت دروازه رفت.

 در طرف دیگر زمین، خط دفاعی طوفان بنظر می رسید که برای این بازی بعد از آن شکست تلخ در نیمه نهایی ریکاروی شده است. در نیمه اول این خط دفاعی تمام حملات عقابان را به خوبی مهار کرد. نیمه اول با نتیجه ۱ بر ۰ به نفع طوفان به پایان رسید.
در نیمه دوم باز هم طوفان بهتر بازی کرد، عقابان در این نیمه تنها یک موقعیت خطرناک داشت، در دقیقه ۴۸ او برای خود فضای خوبی را درست کرد و شوتی را روانه دروازه طوفان کرد، این توپ با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی گذشت.

در حمله طوفان هریرود، بسیار خوب ظاهر شد. در دقیقه ۶۱، مهاجم این تیم حیمد کریمی توپ ارسالی از جناح چپ را با ضربه سر تبدیل به گل کرد. ۱۵ دقیقه بعد بازیکن طوفان بعد از عبور از خط دفاعی عقابان شوت خود را روانه دوازه حریف کرد ، این توپ بعد از برخورد با تیرک به محوطه ۱۸ برگشت و این ریباند را با ضربه سر تبدیل به گل سوم تیم اش کرد. در دقیقه ۸۷ محمدی یک ارسال زیبا را برای حمیدی در محوطه ۱۸ فرستاد وی هم با یک ضربه سر زیبا گل چهارم تیم خود  و گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند. به نظر می رسید که طوفان کار راحتی را انجام داده است که به پیروزی ۴ بر۰ دست یافته است اما عقابان تیم دست و پا بسته ای نبود.طوفان جایزه ۲۵۰۰۰۰  افغانی را نیز از آن خود کرد تا به خانه و خانواده خود با دستی نسبتا پر برگردد.بازی فینال بین تیمهای شاهین آسمایی و سیمرغ البرز را فردا، ۱۱ اکتبر، ساعت ۲:۳۰  از دست ندهید.

به اشتراک بگذارید