وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان هریرود به مرحلۀ نهایی فصل هفتم لیگ برتر بنیاد رحمانی صعود کرد

۱ عقرب, ۱۳۹۷

فدراسیون فوتبال افغانستان امروز، اول عقرب ۱۳۹۷، دومین رقابت مرحلۀ نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی را میزبانی کرد. در این دیدار، تیم طوفان هریرود به مصاف اباسین څپې رفت. 

رحمت الله خیرخواه از تیم نمایندۀ زون غرب کشور، طوفان هریرود، با استفاده از یک ضربۀ پنالتی در دقایق نخست بازی دروازۀ تیم حریف خود را باز کرد. این گول که در دقیقۀ ۹ به ثمر رسید، تفوق تیم طوفان هریرود را تثبیت کرد و حیثیت بازیکنان ورزیدۀ تیم د اباسین څپې را زیر سوال برد. 

رفتار د اباسین څپې با این گول بسیار متشنج شد، در حالی که، این عملکرد نه تنها سودی در قبال نداشت، باعث شد که یکی از مدافعین این تیم (راشد فروتن) یک کارت زرد دریافت کند. تمام تلاش‌های د اباسین څپې برای جبران این خساره در نیمۀ نخست توسط خط دفاعی و دروازه‌بان با استعداد طوفان هریرود، فیصل حمیدی، مهار شد. 

نیمۀ نخست با نتیجۀ ۱ – ۰ به نفع طوفان هریرود به پایان رسید. 

در نیمۀ دوم، طوفان هریرود حملات خود را افزایش داد و بازیکنان این تیم پاس‌های بسیار دقیق رد و بدل کردند و زمانی که روف قادری در دقیقۀ ۷۱ گول دوم تیم خود را به ثمر رساند، شور و هیجان علاقه‌مندان این تیم به اوج رسید. طوری که، تنها ۹ دقیقه بعد از این، معروف محمدی گول سوم را نیز به ثمر رساند و بسیار به زودی پس از ترتیب یک حملۀ دیگر، روف قادری گول دوم خود، و چهارمین گول تیم خود را در دقیقۀ ۸۱ به ثمر رساند. 

فیصل نعیمی و راشد فروتن از تیم د اباسین څپې کارت‌های سرخ دریافت کردند، و دو بازیکن دیگر این تیم، جمیل نجرابی، عبیدالله افضلی کارت‌های زرد دریافت کردند. غلام رضا یعقوبی، غلام نبی اسحقزی، و رحمت الله خیرخواه از تیم طوفان هریرود کارت‌های زرد دریافت کردند. روف قادری جایزۀ بهترین بازیکن این میدان را دریافت کرد. بازی ۵۵ در صد در اختیار تیم طوفان هریرود بود. 

برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها عضویت صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague)  را کسب کنید. عکسهای بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) لیگ تماشا کنید. برای جزئیات بیشتر و معلومات در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

 

 

به اشتراک بگذارید